Radio balss un ministrijas ierēdne ir neaizvietojami darbinieki

Ikšķiles novada dome.
Ikšķiles novada dome.

Vakar, 17.martā, Ikšķiles novada apvienotajā Tautsaimniecības un Finanšu komiteju sēdē, pamatojoties uz partijas “APVIENĪBA IEDZĪVOTĀJI

jautājums par Ikšķiles novada pašvaldības pastāvīgo komiteju un sēžu norises laikiem.

Atsevišķu deputātu dēļ grib mainīt komiteju un domes sēžu laiku

Deputātu iesniegums saistīts ar to, ka gan Kaspars Upaciers, gan Ingūna Urtāne laikā, kad ieplānotas komiteju  un domes sēdes, darba specifikas dēļ spiesti tās kavēt, jo nav kas šos speciālistus aizvieto.

Plašsaziņas līdzekļos jau vairākkārt ziņots, ka K.Upacieris kopš pērnā gada nogales, kad domes sēdes pārceltas no pēcpusdienas uz  plkst. 9 no rīta, nav bijis ne uz vienu domes sēdi, jo šajā laikā pilda tiešos darba pienākumus.

Jāatgādina, K.Upaciers strādā par raidījumu vadītāju Radio SWH, bet Inguna Urtāne ir Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Teritorijas plānojumu departamenta direktore.

“Ja  jūs piekritāt kļūt par deputātiem, tad jums ar to bija jārēķinās,” norādīja Ikšķiles novada domes priekšsēdētājs Indulis Trapiņš. Viņš arī atgādināja, ka “Likumā par pašvaldībām” skaidri definēts, ka darba devējam ir pienākums nodrošināt savam darbiniekam iespēju veikt deputāta pienākumus un piedalīties domes sēdēs.

“Rīdzinieki” vēlas panākt, lai ikšķilieši viņiem piekāpjas

I.Urtāne nāca klajā  priekšlikumu pārcelt Izglītības, kultūras un sporta komitejas sēdi no plkst 9. uz plkst 13, bet Tautsaimniecības un Finanšu komiteju apvienoto sēdi un domes sēdes sasaukt plkst. 15, lai abi minētie deputāti varētu tajās piedalīties. “Mēs domājam, ka visiem pārējiem deputātiem nav tik sarežgīti pavirzīt šo laiku,” savu viedokli pauda I.Urtāne. “Diemžēl Ikšķile nenodrošina ar darba vietām visus strādāt gribētājus,”viņa piebilda.

Deputātes viedokli neatbalstīja  Zigurds Zēns (Latvijas Zemnieku savienība), kurš arī strādā Rīgā: “Ja sēde sākas vienos, tad diena ir sabeigta no abām pusēm. No rīta pāris stundas var pastrādāt, tad skriet uz sēdi un pēc tam atkal atpakaļ uz darbu.”  Par sēžu laiku dienas vidū nebija sajūsmā arī I.UIrtānes partijas biedrs G.Baķis, arī “rīdzinieks”.

Partijas “APVIENĪBA IEDZĪVOTĀJI” deputāte Iveta Mežaraupe atbalstīja priekšlikumu, ka domes sēdes varētu sākties trijos pēcpudienā. “Tas būtu optimālākais laiks arī domes speciālistiem, kuri līdz šim iebilda par ieilgušo darba dienu laikā, kad sēdes sākās pēcpudienā,” uzskata deputāte.

Visiem deputātiem pieņemams laiks vēl tiks meklēts

Ilgus gadus Ikšķiles domē sēdes notika pēcpusdienās – plkst. 16, kad vairākumam deputātu darba diena jau tuvojas izskaņai. Kā jau minēts iepriekš, šis laiks nebija pieņemams domes speciālistiem, kuriem tādējādi darba diena ieilga līdz vēlam vakaram.

Kā izrādās, šis laiks neapmierināja arī pašus deputātus, jo arī viņu darbdiena ieilga. Īpaši gadījumos, kad sēžu darba kārtībā dažkārt  bija iekļauti ap simts jautājumiem.

Galīgais lēmums par komiteju un domes sēžu norises laikiem tiks pieņemts nākamajā domes sēdē.

66 KOMENTĀRI

  1. Šīs ir spilgts politiskā izrēķināšanā piemērs, I.Trapiņš nespējot vadīt domes sēdes, izlēma radīt apstakļus kad divi tautas ievēlēti deputāti nevar apmeklēt sēdes.

  2. Spilgts gadiem piekoptas politiskās domāšanas piemērs: āakarējam valsti un cilvēkus pēc likuma burta. Nu, var jau to nosaukt arī latīniski – par kvorumu 🙂

  3. Viena lieta ir organizēt, otra, katram deputātam pildīt savu pienākumu. Ja viens no piecpadsmit nesaprot pienākumu, nav organizatora vaina. Ikšķilē nav totalitārs režims. Par ko jāuztraucas?! Kvorums ir 8.

  4. Droši vien, ka tas ,kurš nespēj organizēt darbu 15 cilvēku kolektīvā, to nespēj veikt arī stipri lielākā kolektīvā, vienalga vai tā ir MA, vai kas cits, kaut vai vistu kūts.

  5. Domes darbs sākas pēc vēlēšanām. Tam nav sakara ar iepriekšējās domes tradīcijām. Ja tāds sīkums kā dalība sēdēs rada tādas problēmes, tad šie deputāti ir pārpratuma pēc ievēlēti. Par AI nevēlēsim.

  6. RD deputāts 19.03.2010 22:15 – Tu nezini, jo deputāts acīmredzot neesi. <br />
    <br />
    savādi gan! 19.03.2010 22:21 – Deputāta vieta kā pašmērķis laikam ir bijis Tev. Tāpēc laikam nespēj pieņemt cita domāšanas veida iespējamību.<br />
    <br />
    Mīlīši, jūs atkal aizmirsta lietas būtību. DOMES DARBA LAIKI IR MAINĪTI PĒC VĒLĒŠANĀM. Ļoti iespējams, ka kāds no tiem, kas nestrādā Ikšķiles pašvaldības institūcijās, patiešām nekandidētu. Tomēr…<br />
    <br />
    Tas būtu salīdzinams ar to, ka tiem pašiem pašvaldības darbiniekiem viena darba diena mēnesī no 16.00- varbūt 20.00 mainītos uz 00.00 līdz 06.00. Vai jūs tikpat centīgi bļautu, ka darbinieki, kas pēc darba līguma noslēgšanas atsakās pieņemt šādus noteikumus, ir nederīgi savai vietai? Darbs naktī nav principā neiespējams – pajautājiet ārstiem, policistiem, elektriķiem 🙂

  7. “Der zināt, ka” derētu zināt, ka Mākslas akadēmija nav sabiedriska organizācija vai radoša savienība, bet gan valsts iestāde, kas tiek finansēta no valsts piešķirtajiem budžeta līdzekļiem. Mācību spēkiem (māksliniekiem) ir jāveic pedagoģiskais, mākslinieciski radošais un zinātniskais darbs, visās šajās jomās jāceļ kvalifikācija un jāatskaitās. Viena no mākslinieciski radošā darba atskaites formām ir izstādes. Izstādes Mākslas akadēmijas pasniedzējiem-māksliniekiem ietilpst darba pienākumos. Tātad – “Der zināt, ka” savos prātojumos ir kļūdījusies.

  8. Rīgas domē pirms domes sēdēm 14:00 domnieki srādā komiteju sēdēs no 9:00 dažādās komitejās līdz pat 14:00. Pēc oficiālā darba laika domes deputāti un darbinieki strādā tikai izņēmuma gadījumos (piem. budžeta pieņemšanas laikā). Deputāti nedrīgst aizbildināties ar citu darbu, ja ir piekrituši kļūt par domes deputātiem. DArbs domes deputāta statusā nav salīdzināms ar darbu sabiedriskā organizācijā vai kādā radošā savienībā un nepavisam ar dalību izstāžu prezentācijās.

  9. Muļķība, provinciālisms, staļinlaiku kārtība – piekrītu, tas viss pie mums ir. Nez vai to atzīs arī ši “muļķīgas provinces” vadoņi… Kaimiņnovadniek, vai pacentīsies apgaismot arī viņus?<br />
    <br />
    Tas, ka domes, komiteju, komisiju u.c. sēdēm ir jābūt atklātām un pieejamām neizriet no cilvēku iegribām. Tas ir tiešs turpinājums lozungam “ATNĀCIET UN IZRUNĀSIM”. Tas ir Jāņa laikā ieviests un ir vadmotīvs arī šodien. Kad lai nāk un par ko lai runā, ja ar 3 rindām novada avīzē paziņo gan par detālplānojumu 1000 cilvēku apdzīvotā teritorijā, gan par, piemēram, privātmājas būvniecības atļaujas pagarināšanu.<br />
    <br />
    Man personīgi nav tāda interese par deputātu debatēm, replikām un mīmiku, lai tikai tādēļ es gribētu apmeklēt dažādus pašvaldības pasākumus. Šī nepieciešamība “būt klāt” ir pašvaldības vadītāju pieprasīta un uzspiesta.<br />
    <br />
    Jau vairāk kā gadu tiešās sarunās un internetā tiek pieprasīta plaša un sakārtotas informācijas nodrošināšana internetā. Un tas nav kaut kas nenormāls – Saeimā jau otro lasījumu izgājis likums, kurā pašvaldībai tiek uzlikts par pienākumu publicēt veselu virkni dokumentus. Vai tiešām ir vajadzīgs likums un piespiešana, lai izdarītu elementāras mūsdienīgas lietas? <br />
    <br />
    Ja būs savlaicīga un pilnvērtīga informācija, varēsim apspriest konkrētas lietas, nevis cilvēkus, kas informāciju slēpj vai pieprasa.

  10. Vai flash ir pilvarots runāt visu deputātu vārdā? Ja nē, tad flash centība raksturo AI deputātu morāli. Tikai bezatbildīgs deputāts var aizbildināties ar pamatdarbu. Izlemiet kas Jums ir galvenais. Jūsu vietā labprāt nāks nākošie no Jūsu partijas saraksta. Cik zināms, katrā sarakstā ir enerģiskas rezerves, Ai īpaši labi pretendenti.

  11. kapēc domes sēžu laiks ir tāds klupšanas akmens lai visi deputāti varētu piedalīties? Un kapēc Rīgas domē sēžu sākums ir 14.00? Varbūt tikai Ikšķilē visi ir tā pārstrādājušies? Ko?<br />
    Strādāju SIA un savus bērnus redzu aizejot no rīta un bieži kad pārnāku viņi jau guļ. Svētdiena ir vienīgā diena nedēļā ka esam tā pavisam kopā. Bet tautas kalpi Ikšķilē jūtas pārstrādājušies. Tas ir nožēlojami…

  12. cienījamais pašvaldības vadītāj Trapin!<br />
    Pieprasu noteikt domes sēžu laiku pieņemamu visiem deputātiem ņemot vērā katra pamatdarbu! Sadalīsim prioritātes vienlīdzīgi ne tikai radio balss un ministrijās strādājošiem jābūt pamatdarbā arī skolotājai jābūt skolā lai vadītu stundas un bernudārza vadītajai ir apmaksāts pamatdarbs pašvaldības iestādē. Un citi vai citiem nav jabūt savos pamatdarbos? Nu izņemot uzņēmējus, kuri ir paši sev darba devēji.<br />
    Jānis Rudzītis- domes priekšsēdētāja vietnieks,<br />
    Valentīns Špēlis- domes deputāts, PU Līvi darbinieks<br />
    Zigurds Zēns- domes deputāts, Valsts SIA vadītājs<br />
    Inguna Bērziņa- domes deputāte, Ikšķiles vsk. arpusklases darba organiztaors<br />
    Zane Bēķe- domes deputāte, Latviešu val. skolotāja Ikšķiles vsk.<br />
    Valda Krinkele- domes deputāte, bērnudārza Urdaviņa vadītāja<br />
    Jānis Gunārs Rubenis- domes deputāts, PU Līvi vadītājs<br />
    Ivars Viļums- domes deputāts, PU Līvi darbinieks<br />
    Dagmāra Villeruša- domes deputāte, pasniedzēja MA<br />
    Ingūna Urtāne- domes deputāte, ministrijas ierēdne<br />
    Iveta Mežaraupe- domes deputāte, māmiņa<br />
    Ģirts Baķis- domes deputāts, uzņēmējs<br />
    Kaspars Upaciers- domes deputāts, radio balss no 7.00-11.00<br />
    Ainārs Stiliņš – domes deputāts, vietējais zemnieks

  13. Jā, “kaimiņnovadniek”, tev taisnība. Ar to provinciālismu un muļķibu Ikšķilē ir īsts negals. Iepriekšējās domes sēžu lielos bastotājus Trapiņu un Stiliņu ņēma un atkal ievēlēja. Nu muļķi kas muļķi!

  14. kurš likums nosaka, ka domes sēdēm jānotiek ārpuss oficiālā darba laika? Domes sēdēs ir jāpiedalās ne tikai interesentiem, bet arī izskatāmo jautājumu ziņotājiem, sadarbības partneriem, valsts iestāžu pārstāvjiem, uzņēmējiem utt. Vai pieprasāt lai visi pēc oficiālā darba laika turpina darbu Jūsu domē tikai Jūsu iegribu apmierināšanai. Vai tas būs demokrātiski?

  15. Andrim taisnība. Es kā aktīva ikšķiliete jūtos visai aizvainota, ka domes sēžu laiki nu jau vairākus mēnešus ir ielikti tā, ka uz tām var aiziet tikai bezdarbnieki. Tā ir mana izvēle – iet vai neiet klausīties sēdes, taāu atņemt man šo likumīgo iespēju ar varu ir nekaunīgi un nedemokrātiski!

  16. Var piekrist “kaimiņiene”, ka ikšķilieši ir ļoti provinciāli domājoši. “kaimiņiene”ir piemērs tam. Tautas priekšstāvja pienākumi ir nozīmīgāki par jebkuru darbu, tādēļ “pieskriešana pēc darba” ir necienīga attieksme un tādu uzskatu nesējus ievēlēt ir muļķība un provinciālisms. Ja kāda maizesdarbs ir nozīmīgāks par deputāta darbu, viņš nav deputāta goda cienīgs. Daudzos komentāros jūtams provinciālisms,lietu neizpratnē, vienā pat nostaļģija pēs Staļinlaiku kārtības. Nav uzcelts ap Ikšķili mūris. Uzziniet kā kaimiņu novadu domes strādā. Tāpat kā visas iestādes arī domes strādā normālā darba laikā. Nekur nav vērojami tādi indivīdu ambīciju izvirdumi.

  17. Es uzskatu, ka visi valsts un pašvaldības darbinieki šajā krīzes laikā ir vienreiz jāatlaiž no darba. Un pēc tam atpakaļ jāpieņem tādi, kas patiesi apzinās publiskā sektora darba specifiku – kalpot un aizsargāt.<br />
    <br />
    Ja ir darbinieki, kas vienu reizi mēnesī nespēj pasēdēt ilgāk domes sēžu zālē, tad tie ir tie, kurus atpakaļ nevajag pieņemt.<br />
    <br />
    Atkārtoju ar LIELIEM BURTIEM. Upacieris neprasa kaut ko jaunu īpaši sev. Spēles noteikumi spēles laikā ir mainīti bez vienošanās ar visiem spēlētājiem un tas nav pieļaujams nevienā spēlē.<br />
    <br />
    Es uzskatu, ka visas domes komiteju sēdes, kur jautājumi tiek izskatīti pēc būtības, vajadzētu noturēt vakarā, kad tās objektīvi ir pieejamākas visiem normāla darba laika darbiniekiem, turklāt ņemot vērā Ikšķiles specifiku – vēl pieskaitot stundu ceļam. Tātad – 19.00 vai sestdiena. Upacieris salīdzinājumā ir ļoti pieticīgs 🙂

  18. Kārtējā Ikšķiles kā provinciālas domāšanas izpausme. <br />
    Padomju laikos cilvēki skrēja darba laikā no savām darba vietām, kur saņēma algas, atvērt/aizvērt siltumnīcas, noņemt lecektīm plēvi, pārsiet, padzirdināt govi vai kazu. <br />
    Tagad deputāti, no kuriem lielākajai daļai ir pamatdarbs savās profesijās, var no rīta tās pamest un rīkot sapulces.<br />
    Vai vajadzētu uzskatīt sevi par godīgu darba darītāju vai par uzticamu deputātu, vai tikai par statusa spodrinātāju? Sapulcēm vajadzētu būt pēc darba. <br />
    Frāze par strādāšanu no rītiem ar”skaidru” vai “svaigu ” galvu vispār šķiet tik naivi nožēlojama provinciāla izrunāšanās, ka ir kauns ko tādu uzzināt.<br />
    Apbrīnojama ir ilggadējo deputātu spējas būt gadiem divās vietās vienlaikus, nemitīgi rosīties visās frontēs, bet gadu no gada vienas un tās pašas problēmas uzviļņo un noplok, bet kā netiek atrisinātas, tā netiek. Ja palasa mūsu avīzi, tad ir skaidrs, ka pie mums ir saniegta pilnība, jo problēmu kā tādu vispār nav… <br />

  19. Parasti labi organizētā kolektīvā kopējās lietas draudzīgi pārspriež un meklē optimālo variantu. Manā darba vietā Mākslas akadēmijā tā notiek. Kādēļ gan tā nevarētu darīt arī Ikšķiles domē? „ Aste

  20. Kā jūs pirktu maizi ja veikals strādātu no 23:00-8:00?<br />
    <br />
    Formāli veikals strādā, bet Jūs taāu tad guļat. Bet likums būtu noteicis, ka cilvēkiem jāmaksā par šī veikala uzturēšanu.<br />
    <br />
    Pašvaldības darba laiks ir tik pat pretrunīgs kā 100Ls darbs ja iztikas minimums ir 163Ls.<br />
    <br />
    Vai vieglāk ir visiem atprasīties un radīt zaudējumus valstij, jeb pārskatīt pāsvaldības darba laikus?

  21. Kam ir vajadzīga pašvaldība ja viņa nav pieejama?<br />
    Pašvaldība pastāv tikai tādēļ, ka ir iedzīvotaji kuri maksā šai valstij (tai skaitā pašvaldībai) nodokļus. Šobrīd pašvaldību vada tādi blēži kuri uzskata cilvēkus par lieku traucēkli un negrib atcerēties to kādēļ viņiem maksā algu. <br />
    <br />
    Cik Ikšķilē ir darba vietas un kādas algas?<br />
    <br />
    Ja nebūtu cilvēku kuri strādā Rīgā bet dzīvo Ikšķilē, pašvaldības dabinieki varētu tikai sienāžus ganīt.

  22. Andri, par 100-latniekiem un valsti Tev, protams, ir taisnība. Tu pats salīdzinājumu izvēlējies, es komentēju. Par diviem deputātiem – man šķiet, ka te problēma nav nemaz problēma. Proti, es domāju, ka viņi jau nemaz nav lūguši saviem darba devējiem iespēju būt domes sēdēs plkst.9:00. Viņi neuzdrošinās vai arī viņiem šķiet, ka viņu darba devēji ir nezin kādēļ ausgtāka ranga par mūsu provinces pašvaldību. Tāpēc, automātiski, ir ieņēmuši pozīciju, ka pašvaldībai ir jāpiekāpjas. Tas patiesi liecina par augstprātību un neko citu. Ja viņi šo provinci cienītu un mīlētu kā savu novadu un vērtību, viņiem nebūtu šādas nostājas. Esmu pārliecināta, ka UFO savā jomā ir profesionālis un viņa vērtība nekādi nekristos darba devēja acīs tad, ja vienā rīta raidījumā mēnesī viņš darba vietu atstātu agrāk, tā arī klausītājiem nebūtu katastrofa. Uzskatu, ka šo vienu reizi mēnesī – vismaz uz domes sēdi jau nu ir iespējams ierasties. Par Urtānes kundzi nezinu, jo nevaru vērtēt viņu kā savas nozares profesionāli, iespējams, ka tagad pēc ministra zaudēšanas, viņai par savu krēslu ir jāuztraucas… Tomēr, Urtānes kundze pagaidām veiksmīgi ar šo problēmu tiek galā un sēdes apmeklē. Iespējams, ka tā visa lūpas uzmešana ir reklāmas triks?! Tā, sakot, lai viņus neaizmirstu… <br />
    Par algu un darbu – nu protams, lai jau saņem un lai strādā, neiebilstu. <br />
    Par darbinieku virsstundām – aizmirsi svarīgu lietu – neko jau nevar uzspiest, ir jāvienojas!<br />
    Un tam visam rezumē – nekas nav neizdarāms, tikai gribēt vajag!!!

  23. Simtlatnieku problēma nav Ls 100 vai tas, ka viņiem par to naudu jāstrādā visu mēnesi. Problēma ir tā, ka šīs valsts vadoņi līdz tam noveduši. Cik daudz cilvēktiesību ir palicis cilvēkam, kuram ir palikusi vienīgā iespēja strādāt par Ls 100 un maksāt komunālo rēķinu Ls 170? Minētie divi deputāti – savu vēlētāju pārstāvji – šajā gadījumā tiek nolikti stūrī tieši tādā pašā veidā. Tikai kopā ar viņiem vēl desmiti simtu vēlētāju.<br />
    <br />
    Lai nebūtu tukši jāmuld, esmu gājis uz domes sēdēm, lasījis visu deputātiem iesniegto darba kārtību un iedziļināties. Tās 2-3 stundas ir tiem, kas strādā par balsošanas mašīnas skrūvītēm. <br />
    <br />
    Lai iepazītos tikai ar domes sēdē iesniegtajiem materiāliem un balsotu ar izpratni, nepieciešama diena. Ja tam pieskaita priekšlikumu sagatavošanu, darbu komitejās, sadarbību ar vēlētājiem (tikai IEDZĪVOTĀJIEM ir pieņemšanas laiks), tad iznāks vēl kāda nedēļa.<br />
    <br />
    Pašvaldības darbiniekiem nav obligāti jāmaksā par virsstundām. Tikpat labi par pārstrādāto stundu skaitu darba dienu var saīsināt tās pašas nedēļas piektdienā. Darba likums obligādu virsstundu apmaksu nosaka tikai tad, ja tās virsstundas netiek kompensētas. Un tā, pirmkārt, ir darba devēja izvēle.

  24. ”viņam nav jādomā par atalgojumu” – tāpēc viņi strādā arpus domes.<br />
    Domāju,ka ši deputēti varētu arī savu atalgoju ziedot ”noslogotajiem un nogurušajiem kolēģiem”

  25. Andri, nu vispār jau likums nemaz nenosaka, ka deputātam obligāti ir jāsaņem atlīdzība par deputāta pienākumu pildīšanu. Tas atstāts pašas domes ziņā, noteikt vai nē, cik lielu u.tt. Tā, kā tie “simtlatinieki” šeit ne pa tēmu pieminēti. Deputāts nesastāv darba attiecībās ar pašvaldību. Viņam nav algas. Kad deputāta kandidāts balatējas vēlēšanās, viņam nav jādomā par atalgojumu, bet tikai par savu no tautas deleģēto pienākumu izpildi. Viņš papildus var strādāt citu algotu darbu un nopelnīt sev iztiku. Protams, deputātiem godīgi tiek maksāts par tām dažām stundām mēnesī, kuras viņi pavada sēdēs (komiteju, domes, komisiju sēdēs un obligātajos iedzīvotāju pieņemšanas laikos). Kopsummā tās stundas sanāk apmēram 3-5 komiteju+domes sēdes un vēl pieņemšanas laiki. Simtlatnieks par šo naudu strādā 8 stundas dienā visu mēnesi. Vai redzi starpību? Pie tam, deputāts saņem ievērojami vairāk par simtlatnieku!<br />
    Un vai es pareizi sapratu Tavu nostāju – labāk lai pašvaldība tērējas darbinieku virsstundu samaksai no nodokļu maksātāju naudas, nekā 2 deputāti pielāgojas darba laikiem? Tā?

  26. SPĒLES NOTEIKUMI IR MAINĪTI PĒC VĒLĒŠANĀM, TĀDĒĻ NAV TAISNĪGI JAUT KO PĀRMEST TIEM, KAS NETIEK 9.00. Tikpat labi var pārmest domes darbinielkiem, ka viņi nav gatavi strādāt savu darbu tādu, kāds tas ir, sēdēm sākoties pēcpusdienā.<br />
    <br />
    Es varbūt pārpratu Annu, tad atvainojos. Tomēr šie zemāk ir pietiekami skaidri izteikušies.<br />
    <br />
    vēlētājs 18.03.2010 22:22<br />
    Ja nav laika, lai noliek mandātus.<br />
    <br />
    >Andris 18.03.2010 23:28<br />
    Sanāk, ka visam novadam jārūpējas par divu izredzēto deputātu kofortu.<br />
    <br />
    Edis 19.03.2010 07:42<br />
    Deputāta darba dienai tā kā vajadzēja būt nenormētai.<br />
    <br />
    🙂 19.03.2010 09:44<br />
    nevis katrs kurš ievēlēts par deputātu tagad regulēs kad tieku un kad netieku<br />
    <br />
    pareizi Edi 19.03.2010 09:59<br />
    ja nesaprot tik elementāru pienākumu-vismaz nākt uz darbu.<br />
    <br />
    A 19.03.2010 11:16<br />
    Lai “tauta” atved savus deputātus un sēdēm ar konvoju.<br />

  27. žults,žults,žults- ir laikam viens cilvēks kurš arī pirms vēlēsanām svaidija šīs, nu jau nodrilētās frāzes.<br />
    Cik zīnāms lv likumi paredz domu un vārdu brīvību. Un acīm redzot no katras domas ko izsaka ”Andris” utml. šim lietotājam ”19.03.2010 11:26” tiešām labāk nepaliek.. 🙂

  28. Nevajag kašķēties. Varbūt jāļauj jaunajam priekšsēdim iestrādāties un mācīties. Pagaidām viņš streipuļo pa priekšgājēju iemīto taciņu. Laika tecējumā daudz kas var mainīties mainīties. Cerēsim?

  29. Es Tevi saprotu, Anna. Tu ļoti labprāt bez viņiem iztiktu un ar šo vēlreiz apliecini, ka sēžu laiki tieši tādēļ mainīti, lai viņiem sagādātu grūtības. Bet tik vienkārši nebūs – mēs tieši tādēļ viņus ievēlējām, ka mēs nevēlamies dzīvot zem tādām annām.

  30. Esmu balsojis par šiem deputātiem un daži izredzētie liedz viņiem piedalīties domes sēdēs!? Pilnīgs absurds Trapiņa kungs! Kauns par Jūsu apzināto pretdarbību Kasparam U un Ingūnai U nedod iespēju piedalīties domes darbā. Skumji.

  31. Par visu kritizē, ja ievieš kārtību atkal kritizē. Ievēlēja cilvēkus, lai strādā nevis lai gozētos deputāta godā un tērētu mūsu naudu, kā raksta Andris. ja nevar, lai atsakas un netaisa problēmas. Mierīgi iztiksim bez viņiem.

  32. Ikšķiles Domes deputāts bez komisiju un komiteju piemaksām ir SIMTLATNIEKS. Ja vēl domes sēdes ieliek nelaikā, tad to apmeklēšanai deputāts ir spiests piemaksāt, ja rēķina pamatdarbā zaudēto algu. <br />
    <br />
    Domes darba grafikus it kā darbinieku interešu dēļ pārkārtoja PĒC VĒLĒŠANĀM, tādēļ pārmetot, ka deputāti nav bijuši gatavi darbam, TIEK MELOTS AR LIELAJIEM BURTIEM. Var pat samērā droši teikt, ka darba grafikus mainīja tieši tādēļ, ka Upacieris radio vada RĪTA PROGRAMMU.

  33. Deputātam atmaksa par darbu domē ir 120 lati. Lai nodrošinātu eksistenci, jāstrādā arī citur. To šobrīd dara visi deputāti. Viegli vairākus darbus var apvienot deputāti, kam pamatdarbs ir Ikšķilē, un tad arī ne vienmēr, piemēram , iepriekš izsludināts sēdes laiks pēkšņi bija jāpārbīda tādēļ, ka deputātei bija darbi skolā. Opozīcijas kolēģi domē to saprata un iebildumu nebija. Urtānei un Upacieram darbs Rīgā ir saistīts ar noteiktiem laika ierobežojumiem. Šie ierobežojumi viņiem netraucēja līdz tam brīdim, kamēr priekšsēdētājs Trapiņš neizvēlējās sev un saviem kolēģiem patīkamu sēžu laika sākumu – pulksten deviņos no rīta, kamēr, kā paši deklarēja, skaidra galva… Desmit pozīcijas deputāti demonstratīvi atsakās vienoties ar opozīciju par sēžu laikiem. Dzirdētais skaidrojums: izmaiņu gadījumā viņu pamatdarbā DIENA BŪŠOT IZNIEKOTA (!? pildot tautas kalpu pienākumus!?).

  34. Cik šiem deputātiem tiek maksāts ?<br />
    Pieļauju,ka smieklu naudu salīdzinot ar to ko nopelna arpus domes.<br />
    Atrada ar ko vērpt intrigas.. . <br />
    Diemžēl tā ir smilšukaste.<br />

  35. Pilnīgi piekrītu Edim, lai Urtānes kundze un Upaciera kungs nāk uz darbu tad kad ir sēdes, nevis katrs kurš ievēlēts par deputātu tagad regulēs kad tieku un kad netieku! Vaine Edi?

  36. Deputātsi ir ievēlēti un gatavi pildīt savus pienākumus, bet priekšsēdētajs grib darīt tikai tā kā viņš grib. Priekšēdētājam vajadzēja spēlēties bērnībā.<br />
    <br />
    Praktiski jau gadu, katrā domes sēdē labo nolikumu un nevar to beigt darīt.

  37. Izrādas, ka ir 13 deputāti un 2 izredzētie deputāti, kuriem jārod īpašs risinājums. Sanāk, ka visam novadam jārūpējas par divu izredzēto deputātu kofortu.

  38. Noteikti, ka nav sabiedrisks pienākums. Bet Ikšķilē tas arī netiek vērtēts pārlieku augstu – beztiesīgu “simtlatnieku” pašlaik Latvijā ļoti daudz.<br />
    <br />
    Tomēr arī šie deputāti pārstāv savus vēlētājus, un tas, vai tiks atrasts arī viņiem pieņemams risinājums, būs rādītājs, kāda ir Domes vadības attieksme pret šo vēlētaju daļu. <br />
    <br />
    Tehniski šāds mākslīgs vairākuma nodrošinājums pašreizējai domes pozīcijai nemaz nav nepieciešams, tādēļ manevri ar sēžu laiku nekādi savādāk kā vien personīga ieriebšana nav skaidrojami. <br />
    <br />
    Saldus sapnīšus. Maiņu beidzu 🙂

  39. Deputāta darbs nav sabiedrisks pienākums. Ja mēs par to maksājam, lai strādā kā pienākas, vislabāk no rīta kamēr skaidra galva. Ja nav laika, lai noliek mandātus.

  40. Toties šobrīd ir ļoti ērti. Ja parasti domes sēdēs bija maz apmeklētāju, tad tagad ir vēl mazāk. Jo tie, kas Rīgā strādā un Ikšķilē maksā nodokļus, ir darbā.

  41. Jā,tas ir bēdīgi.Ne no Urtānes kundzes ,ne Upaciera kunga nav neviena negatīva atsauksme presē par Trapiņa kungu.Bet Trapiņa kungs nekavējas ,acīmredzami,caur savu paziņu portāliem pateikt kaut ko negatīvu.Vai šie cilvēki būtu TIK ļoti neērti vai Trapiņa kungs ir kašķīgs un cenšas šo apvienību un tās cilvēkus pie katras iespējas tirdīt tikai sava prieka pēc…….<br />
    <br />
    Bez tam,cik garus gadus sēdes notika pēcpusdienā un nevienam nebija, līdz šim ,pretenzijas.Jāņem vērā fakts ,kad vienu brīdi Trapiņš bija priekšsēdētāja vietnieks un tad arī neviens nebija pret šādu sēžu norises laiku.Dīvaini……

  42. Pašvaldības darbiniekiem darba laiku nosaka … pašvaldības vadība. Ja reiz sēdes dienā ir virsstundas, tad tās var kompensēt citā dienā. Te izskatās, ka “aste suni luncina”

  43. Manuprāt priekšsēdētāja kungs nepamana šo divu teikumu saistību:<br />
    <br />
    “Ja jūs piekritāt kļūt par deputātiem, tad jums ar to (ar sēdēm 9.00?) bija jārēķinās,

Atbildēt

Jūsu komentārs
Lūdzu norādiet savu vārdu