2006.gada 26.februārī Ikšķiles vidusskolas telpās notika Ikšķiles sporta un aktīvās atpūtas parka projekta ieceres publiskās prezentācijas pasākums.
Uz prezentācijas pasākumu ieradās aptuveni 50 interesentu. Apmeklētāju vidū bija Ikšķiles vidusskolas, Tīnūžu skolas un Ikšķiles bērnu dārza vadība un pedagogi, Ikšķiles novada domes priekšsēdētājs J.Rudzītis un deputāti, kā arī daudzi sabiedriski aktīvie Ikšķiles novada iedzīvotāji. Ikšķiles sporta un atpūtas parka projekta ieceres koordinatori ir pateicīgi iedzīvotājiem par izrādīto interesi un aktivitāti, kā arī par daudzajiem konstruktīvajiem priekšlikumiem un pausto atbalstu projekta tālākai virzībai.
Ir jāmin, ka prezentācijas pasākumu apmeklēja un par iespēju Ikšķilē izveidot bērnu un jauniešu futbola skolu runāja Latvijas futbola federācijas pārstāvis un jaunatnes futbola skolas vadītājs Genādijs Šitihs. Ieceri izveidot Ikšķilē arī bērnu un jauniešu tenisa skolu prezentēja kādreizējais U 16 Latvijas tenisa izlases dalībnieks un ilggadējais tenisa treneris un tenisa kluba vadītājs Edgars Jaunsīlis. Ar projekta ieceres tehnisko un arhitektonisko daļu pasākuma apmeklētājus iepazīstināja ieceres skices autors arhitekts Guntis Kārkliņš. Savā pieredzē par sporta centru funkcionēšanu Zviedrijā dalījās un ieteikumus projektam un novada domei sniedza arī Latvijas skvoša federācijas prezidents Aleksandrs Pavulāns. Jāatzīmē, ka prezentācija un diskusijas ilga trīs stundas, kuru laikā tika apspriesta ieceres tālākā iespējamā realizācijas gaita un scenāriji, nepieciešamība veikt Ikšķiles novada iedzīvotāju sabiedrisko aptauju par vēlamajiem sporta veidiem un aktivitātēm, kā arī sporta un atpūtas parka realizācijas finansiālie aspekti.
No daudziem ikšķiliešiem izskanēja, ka, realizējot sporta un atpūtas parka projektu, būtu vēl ciešāk jāsadarbojas ar Ikšķiles novada domi, lai varētu nākotnē saņemt dotācijas bērnu un jauniešu sporta skolai, kas iespēju trenēties padarīs vēl pieejamāku visiem Ikšķiles novada bērniem. Tā pat tika spriests par pašvaldības iespējamo līdzfinansējumu celtniecībā un tālākajā ekspluatācijā, ja sporta centrā tiktu izbūvēts baseins.
Projekta prezentacijas fragments. SPORTA UN ATPŪTAS PARKS
Guncha, vai galīgi esi gaisu nolaidis? Vai Tevi ir sarūgtinājusi ziņa, ka Tu neesot to sporta centra vīziju zīmējis, bet kāda tur Kaspara, vai Kristapa kantoris. Tāda nu ir pateicība.
Uz tikšanos publiskajās apspriedēs! 🙂
Turies, Zane!
tās pašas apmeklētās un draudzeņu-lektoru aprakstītās augstskolas acīmredzot tādas pavājas izrādījušās. Man gan ne profesionālā, ne privātā jomā ar tādiem studentiem nav nācies sastapties, īpaši pēdējos gados.
Nav iemesla vicināties ar maāeti, ja priekšā ir trīs skaidras priedes, ne džungļi. Tāpat lieki meklēt neverbālus vēstījumus, kur ir tikai vienkāršs verbāls. Zem “mēs, (visi) latvieši esam tādi un šitādi” neparakstos, tāpat neatbalstu tos, kuri šo tēlus no literatūras hrestomātijas uztiepj citiem. Ieteiktu nevis censties saskatīt sevi literatūrā, bet dzīvot domājot – un būs labi. Patiesībā šo konkrēto diskusiju neuzskatu par visai auglīgu. Jauku dienu!
Tā kā man ir tikai lasām teksts, tad neesmu īsti droša, ka pareizi izprotu Tava rakstītā neverbālo vēstījumu. Bet runājot par cilvēku spēju vai nespēju paust savu viedokli man ir tāda pavisam svaiga līdzība, kuru dzirdēju no savas draudzenes lektores augstskolā (ceru viņ neņems ļaunā, ka šo ziņu laižu tālāk) Studenti latvieši pirms pārbaudes darba:”Mēs nesagatavojāmies. Mums nebija nepieciešamā literatūra.” Uz jautājumu ko jūs darījāt lai to iegūtu atbilde ir “Neko”. Šī pati tēma ārzemju studentu grupā – attieksme:” Kā var nesagatavoties? Mēs viens otram palīdzējām meklēt materiālus. Viss kārtībā.” Tā kā par to objektīvo nevarēšanu ir tikai daži iemesli kur es varētu piekrist. Drīzāk mēs latvieši esam gana kūtri. Ir tāds literārais darbs “Sūnu ciema zēni”. Manuprāt pamācošs.(Literatūrā ir lērums šadu darbu, tikai vai gribam tos lasīt un sevi tur saskatīt)
Paldies, Zane, nu gan socioloģisko bāzes teoriju par aptauju veikšanu zinās katrs tumsoņa un analfabēts 🙂 Taāu publiskajās apspriešanās cilvēki, kuriem ir viedoklis, var nepiedalīties arī objektīvu iemeslu, ne tikai slinkuma pēc, kā Jums varbūt šķiet. Projektu publiskās apspriešanas nevar aizstāt sabiedrības aptauju.<br />
Jūsu degsmi var apbrīnot tikpat lielā mērā kā nevēlēšanos uztvert daudzu komentētāju iepriekš izteiktās pavisam racionālās un pamatotās iebildes pret šī konkretā projekta bīdīšanas tehnoloģiju. Saprotiet jel – neviens taāu neapšauba sporta centra nepieciešamību kā tādu. Ir runa par sabiedrības normālu, loģisku iesaistīšanu tā idejas īstenošanā. Un tajā noteikti iekļausies arī doma par palīdzības pieejamību traumu gadījumā.
Kas attiecas uz aptaujām, tad tās veic pēc dažādām metodikām atkarībā cik % iedzīvotāju un kādā veidā jāaptaujā. To izvēlas profesionāli aptauju veicēji (socioloģisko pētījumu veicēji) (piem. katrs 10 no iedzīvotāju saraksta tiek apmeklēts personīgi, vai katrs 10 no telefonu saraksta tiek apzvanīts u.t.t.)Tātad nejaušības princips, pilnīgi bezpersoniski. Tanī pat laikā publiskajā apspriešanā piedalās visi kuriem ir viedoklis un nav slinkums.<br />
Bet runājot par traumām, man ir zināms respekts pret to iespējamību. Esmu redzējusi kā izskatījās mans kolēģis snovotājs, kurš izšķaidīja degunu pret metāla rampu. Pati nodarbojos ar kalnu slēpošanu un zinu cik trausla ir robeža starp “viss kārtībā” un ” pāri mēram”. OK! tas nav BMX. Bet vai jums ir precīzi zināms kā rīkoties nelaimes gadījumā? Un vēl par kvalitāti. Cik augsta ir jūsu ambīciju latiņa? Es domāju ambīcijas uz augšu virzošajā nozīmē.
Pat nemaz nepretendēju uz “sakarīgu” aptauju – bet labprāt tādā piedalītos 🙂
Ikškiles gadījumā 1000 būtu daudz, bet varbūt rīkojam referendumu par sporta būvju celtniecību.
Mēs to saprotam, bet tas nenozīmē to ka ļausim vienkārši mūs ignorēt.<br />
Šo gadu laikā solijumi ir bijuši daudz.
BMX laukuma sakarā gribu teikt, ka jauniešu iniciatīva un darbošanās ir apsveicama, bet sākot apgūt zemesgabalu vai tā būtu dome vai kāds cits izrādīsies, ka tas laukums ir izveidots nerēķinoties ar iespējamām sporta būvēm gruntsgabalā. tādēļ ka, un tur 100% jāpiekrīt jaunajai opozīcijai, par iespējamo laukuma izmantošanu līdz šim nav domāts nemaz un esošās būves uz tā ir gadījuma rakstura, tās nav plānotas. Trasei nav ierādīta tā vieta kurā tā varētu netraucēti turpināt savu darbību bez pārvietošanas ja tur veidotu pilnvērtīgu vieglatlētikas stadionu vai jebko citu kas zemes gabalu izmantotu intensīvākl nekā tagad. Jebkuram “Attīstītājam” jābūt skaidram ka pirms sāk taisīt ko no jauna esošais jāpārvieto, tur kur viņš varētu stāvēt mūžīgi, bet arī jauniešiem jāsaprot ka tā vieta kur trase atrodas tagad nav izraudzīta plānveidīgi.
Cik cilvēku aptautāji? 2-3 vai 10? Parasti sakarīgas aptaujas sākas no 1000 cilvēkiem.
Nu, diemžēl zālīti pašu rokām nopļaut nevaram, jo tur jau nav vienkārša tā zālīte un ar iskapti tur vajadzeetu darboties dienām. Tas jau ir vairāk domes darbs. Kautgan ar vienu cilvēku no saimniecības daļas sarunājām un šovasar mums divas reizes zāli nopļāva. Arī sadzīviskas nekārtības šovasar tika lielākā mērā nokārtotas un tagad viss ir kārtībā. Tomēr arī saprotat mūs – mēs nevaram atbildēt par visiem pārējiem caurgājējiem un iedzert mīlētājiem, kas tur iet cauri un atstāj savus gružus. Ne vienu vien reizi ir bijis tāds gadījums, ka kaut kāds bariņš jauniešu “tusējas” uz futbola laukuma, bet nākošajā dienā mūsu trasē ir samestas pudeles un visaadi citādi gruži un arī uz futbola laukuma tie ir atstāti. Savu iespēju robežās cenšamies pēc iespējas vairāk visu sakopt.<br />
<br />
Runājot par trases kvalitāti – par kvalitāti šāda veida trasē ir grūti spriest. Tur atkal jādomā, ko tad mēs uzskatām par kvalitāti? Manuprāt trase ir loti kvalitatīva un, tā teikt, bojājumu gadijumā viss tiek salabots, pielabots, pierakts, pielīdzināts. Potams būtu fantastiski labi, ja mums tur būtu ūdens šļauka un konstrukcijas ik pa laikam varētu aplaistīt ar ūdeni, lai māls vasarās nedrūp, bet arī bez tā pašlaik tīri labi iztiekam. Protams, tā būtu ideāla ekstra mūsu trasei. Par traumām – šajā sporta veidā par traumām atbildīgs ir katrs par sevi. Tā tas ir arī visos Latvijas un ārvalstu skeitparkos. Neviens tev neliek riskēt un tur braukt, tu pats par sevi atbildi. Tik pat labi ejot pa ielu un aizkeroties aiz sevis paša kājas var paklupt un salauzt roku. Līdz šim tādas nopietnas traumas nav bijušas. Neatceros gadījumu, kad kāds mūsu trasē būtu kaut ko salauzis. Ģērbtuves, duša un tualetes, tas nu tā. Tomēr dzīvojam tuvumā un nomazgāties var aizbraukt uz mājām. Un brīvā dabā nokārtoties pa mazam jau nav problēma, kā nekā mežiņs blakus. Ne pie viena skeitparka, cik man zināms par Latviju, vēl nav iekārtotas dušas.<br />
<br />
Un trases veidošanā esam pašlaik ieguldījuši ne tikai savu sūro darbaspēku, bet arī līdzekļus vairākām konstrukcijām un arī šovasar plānos ir to visu papildināt.<br />
<br />
Paldies tiem, kas sāk mūsu problēmu un bažas izprast.
Mūsējo ir daudz. BMX :))))
“Es tev ieteiktu” skan tā kā mērni draudi!!!!<br />
<br />
Es piedāvaju vai es aicinu būtu draudzīgāk. Vispār šādu piedāvājumu vajadzēja pirms sāka zīmēt.
Es tev ieteiktu izmantot iespēju iesaistīties idejas tālākajā izstrādē kā tikai aicināti prezentācijā nevis publiski āīkstēt cik slikti ir.
Neformāli aptaujājot personīgo un citu pieejamo jauno paaudzi, izrādījās, ka bērnu intereses visvairāk saistās ar futbolu, basketbolu, florbolu un peldēšanu. Tenisisti akurāt netrāpījās, taāu neapšaubu, ka arī tādu nav mazums.<br />
Uz brīdi abstrahējoties no jidišā sakņotajām “rebēm” (paldies, Hermani – :)), būtu interesanti uzzināt, vai vispār un ciktāl projekta autori būtu gatavi saskaņot savu piedāvājumu ar citu vīziju, kurā būtu iekļautas novada iedzīvotāju pamatvēlmes, tostarp sāpe par BMX trasi u.c.
Varbūt vēl kādam komentāru lasītājam noderēs 🙂 <br />
<br />
Sinonīmu vārdnīca<br />
<br />
rebes <br />
lietv. <br />
1) bizness; darījums; šefte; šepte; veikals <br />
<br />
Svešvārdu vārdnīca<br />
– Izcelsme – jidiša rebbach ‘peļņa, labums’. <br />
– sarunv. Komercdarījumi, veikali. <br />
<br />
<br />
Pienene,tu atvaino, ka varbūt nepamatoti uzbraucu, bet tavi naivie spriedelējumi un galīgs priekšstata trūkums, kas ir prihvatizācija, lielā mērā ļāva domat, ka tu atbalsti Rudža un Bokmeldera rebes.
Kā es varu sazināties ar kādu no trases izveidotājiem, uzturētājiem??
Atbalstu BMX trases saglabāšanu, jo attīstot kaut ko jaunu nevajag izpostīt to, kas jau izveidots. Protams, ka vajag šo to uzlabot drošības, labiericību utt., ziņā, bet trasi vajag, jo kamēr “gudrīši” gadiem domā kur, kādu un vai vispar būvēt sporta centru, tikmēr uz sporta entuziastu ieguldīta darba pamata daļai jauniešu jau tagad ir ko darīt brivajā laikā.
Č****am mēs mežā, tā ir atgriezeniskā saikne ar dabu.
Kā jau teicu, izteikums par sakoptību nav lai kādu aizvainotu. Es no tā vienkārši maz saprotu. Tas ko es no malas redzu ir nenopļauta zālīte, un citas tādas sadzīviskas nekārtības. Savā laikā tur bija rampa (vai kā to sauc) no dēļu atgriezumiem. Ļoti labi zinu arī to kāpēc tas tā bija. Man pazīstams puisis tur ir piedalījies veidošanā. Tāpat man ir jautājums ko jūs darat traumu gadījumā. Tas pieņemu ir gana traumatisks sporta veids. Vai nebūtu tomār vērts turpināt un strādāt kvalitatīvas trases virzienā. Ja trasei blakus būs izveidota infrastruktūra, tad jums pieejamas būs gan ģerbtuves, dušas un tualetes. (kur jūs šobrīd āurājat ja esat trases teritorijā? 🙂 ) Turu īkšķi par jums!
Mums Ikšķilē un novadā jauniešu vidū ļoti populārs ir volejbols.Un ,laikam,tieši pludmales volejbols.Ilgi pētīju sporta centra skici,bet laukumu volejbolam tā arī neatradu.Kur tad mūsu komandas,kas patiešām ir rajonā labas spēlētājas,trenēsies,vai atkal taisīs kaut kādu sporta laukumu citā vietā?Cik tad tie laukumi mums Ikšķilē būs?
Sveiks Jāni! Mēs vēlamies ar Jums pārrunāt sporta centra veidošanas problēmas. Atsaucieties lūdzu biedrībai “Iedzīvotāji”
Zane, vai tu šogad esi bijusi šai trasē? Manuprāt, nē, ja jau atļaujies teikt, ka tur ir nesakopts. Iesaku kaadu reizi painteresēties un aizkāpt, beigās varētu justies tīri vai pārsteigta kādā tur viss tagad ir kārtībā… Varbūt ne gluži uzreiz pēc ziemas, kad viss ir nedaudz noplacis un nav paspēts visu atjaunot, bet visas vasara garumā jau nu gan. Arī pagāšgad (2008. gadā) mēs esam visu sakopuši. Vairākas dienas tika ziedotas TIKAI tam, lai teritoriju sakoptu, savāktu visus mēslus un stiklus, dēļus, vecās zāles, lapas, zarus un betona šķembas vienā lielā kaudzē un apraktu ar zemi. Nemaz nerunājot par trases kvalitāti. Un šogad mums ir ļoti lieli plāni. Arī pagājušo gadu viņi bija un visi tapa izpildīti. <br />
<br />
Un vai tu Zane zini, kā pret mums attiecās, kad veicām telefona zvanu uz Domi, ar atbalsta lūgumu? Pa telefonu mūs bezmaz uzreiz “pasūtīja”. Nepadevāmies un devāmies privātā vizītē. Sākotnēji mums centās iestāstīt visādas muļķības un to, ka tas mums nemaz nav vajadzīgs un ka to nevar īstenot un tas nav īsti likumīgi… Beigās pat kaut ko sarunājām. Izveidojām treilu (trases) noteikumus un iesniedzām Domē, ar domu, lai padarītu visu to pasākumu legālu… Mums atbildēja, ka zvanīs vai kontaktēsies caur e-pastu, bet atbildi tā ar nesagaidijām… Tāda nu ir tā attieksme no domes puses.<br />
<br />
Protams, tuvākajā laikā šo vienību veidosim un centīsimies panākt savu, bet kas no tā visa sanāks, īsti nav skaidrs. Bet katrā ziņā trase ir sakopta arī bez lielās domnieku palīdzības, neskaitot to, ka mums vienreiz piešķīra piekabi, lai izvestu lielos mēslus un traktoru, lai nopļautu zāli un saraktu lielās zemes kaudzes, bet arī tas netika sarunāts caur domniekiem, bet gan citu personu…
Ja ticam pienenes neaptveramajai lētticībai, jātic, ka viņa ir nokritusi no debesīm. Varbūt svētā, bet kādēļ tad tik agresīvi cenšas citus pierunāt sekot viņas lētticībai. Svētie tā nedara. Tie klusu vienkārši ir.
kādēļ tik daudzi cilvēki profesionāli nopamato prihvatizācijas aizdomas, kādēļ Jūs tik kaismīgi aiztāvat tieši šo ideju. Tā pēc būtības ir pavirša, tās bildītes ir vienkārši ilustrācijas, pat vietai nepiesaistītas. Vai neredzat, ka vizualizācijā nav atpazīstama Ikšķile. Kas tās par privātmaju rindām, kur palicis futbola laukums un mežs. Kādēļ jāskriet pretī pirmajam kurš Jūs ņem? Vai jūtaties pavisam nevērtīga?
Tie ir smagi apvainojumi. Man nav tuvas Rudzīša rebes un Rudzīti es neatbalstu. Uzskatu, ka viņa laiks ir pagājis. Arī par prihvaizāciju ir nekorekts apgalvojums, jo šajā par projektu vēl nevar būt runas. Es atbalstu sporta parka ideju, nevis projektu. Tad, kad projekts būs izstrādāts, būs nākošie etapi viedokļa izteikšanai. Es neticu, ka šobrīd ir iespējama prihvatizācija.
Nu ko nu tur tik gari runāt.Visi prihvatizācijas projekti sākas ar zemes nomu…Tikai nav skaidrs, kadēļ ikšķilieši, kuru vidū ir tik daudz inteliģentu un zinošu cilvēku, taisās pieļaut, ka aizejošā dome pēdējā brīdi (mācās no lielajiem blēžiem Saeimā un MK!) atkal taisās pieāakarēt mūs un sagandēt vidi, kur jādzīvo mums un mūsu bērniem? <br />
Un ja jau tik liela interese domei bija par sportu, ko tad tā darīja visu šo laiku, lai vārdi sakristu ar darbiem? Ja kuģis grimst, tad vecbiedri (lasi – mūsu deputāti!)kā bēgošas žurkas cenšas sariebt tiem ikšķiliešiem, kas domā citādi.Sak, kas tad mums, pēc mums kaut vai ūdens pludi, bet melnie darbiņi jau paliks…Un te jau ir tie paši mēsli, kas Rigā un visā valstī.Tikai mums – Ikšķiles mērogā…
Nu,ko jūs tai Pienenei pievēršat tik lielu uzmanību? Viņai taāu uz pieres ir uzrakstīts, ka viņa ir no tās pašas prihvatizētāju bandas!Te atbildība jāprasa aizejošam Rudzīšpapam un jāaktivizējas IEDZIVOTAJU brālibai, citādi ne pie kā laba tās štelmaņu lietas nenovedīs,nau jau pirmā reize… VAi tik ZAne un Pienene nav tā pati Karpoviene-juniore,kas tik kaismigi jau to naudu no ikšķiliešu kabatām patērējusi sakarā ar gaismas pili pie estrādes?
Sveiks, BMX! Vai Tu varētu sagatavot materiālu par BMX trasēm Latvijā , varbūt arī pasaulē. Uzreiz teikšu, ka pati no tā neko nesaprotu. Arī Ikšķiles trase manā uztverē līdz šim ir bijusi nepārāk kopta āupu virkne.Tas nav lai aizvainotu, bet dēļ nezināšanas. Tanī pat laikā vienmēr esmu apbrīnojusi tos puišus, kuri tur cīnās un mēģina kaut ko sastutēt. Starp citu Marģers jūs aicināja veidot juridisku vienību un veidot savu trasi kā tas ir nepieciešams. Pieņemu, ka jūs paši vēlētos lai trase ir koptā vidē.
Zeitmanis publikai demonstrē tukšas kabatas un draud būvēt kau kur citus ja nedos Lupīnu ielas zemi Lasi Ogrenet). Sanāk, ka Ikšķiles domnieki ar varu grib uzdāvīnāt šim tukšmakam 1,2 milj. vērtu zemes gabalu, lai tikai nabadziņš nedodas citur lētticīgos pamuļķus meklēt.
Lūk kā domniekus un sporta centra bīdīšanu vērtē patiesi sportā ieinteresēts ikšķilietis. Vai uzpūtīgie domnieki ieklausīsies? Ticamāk, ka nē, jo nejau sports domniekiem interesē. Kārtējā šepte.
Citēju “Ikšķiles vidusskolas direktore Laima Kalniņa dalījās pieredzē nevis kā izglītības iestādes vadītāja, bet kā profesionāla volejbolista Tomasa Kalniņa mamma. Viņai vislabāk zināms, ko nozīmē agri celties, vest bērnu uz treniņiem un sacensībām citās pilsētās.” Bet, vai viņai ir zināms, kā ir piecus gadus no vietas rakt BMX trasi (treilus) karstās vasarās un katru gadu to atjaunot paša rokām?! Šie treili (trase), kura atrodas blakus pašreizējam futbola laukumam visā tā garumā, ir vieni no lielākajiem Latvijā un visnotaļ pārliecinoši – labākie Latvijā. Bet tagad to visu taisās nolīdzināt, aizbildinoties, ka mums tiks ierādīta vieta mežiņā un uzcelta trase tur, un viss būšot kārtībā. Viss mūsu ilggadējais darbs tiks nopostīts, mūs iestums ierobežotā laukumā ar kokiem un saknēm, liegs iespēju attīstīt trasi, jo būs ierobežots laukums un daudz mazāks par pašreizējo un kā jau visiem zināms, mežā nav māla! Un no smiltīm treilus uzcelt nevar… Un kā tad tas izskatīsies? Mums vienreiz atvedīs mālu un tad par mums aizmirsīs, ļaus tam visam noplakt un neliksies ne ziņas?! Esmu par sporta centra celtniecību tikai tad, ja projektu pilnveidos un izstrādās tā, lai nebūtu jālikvidē pašreizējā trase. Biju prezentācijā un uzskatu, ka daudz no projektā esošajām lietām nav nemaz tik svarīgas un vajadzīgas tieši Ikšķilē… Piemēram “minifutbola” laukums, atseviskā ēka, kura tika nosaukta par “Universālu sporta halli” kurā principā, pēc skicēm atradīsies basketbola laukums… Vai tiešām Ikšķilē nepietiek ar papildus diviem zemjumta tenisa laukumiem un vienu basketbola laukumu un tiem 4 projektā iekļautajiem āra tenisa laukumiem? Es uzskatu, ka viss ir realizējams un trasi pilnībā var saglabāt, bet vai domniekiem tas ir svarīgi un vai viņiem interesē mūsu, sportistu, bmx braucēju viedoklis? Manuprāt, nē… Jo uz jautājumiem viņi atbild izvairoties no konkrētas lietas būtības un, patiesībā, par mūsu, nu jau Latvijā ļoti populāro BMX sporta veidu, neko īsti nezin un negrib zināt.
Interesanti, kā federācijas atbalstīs, cik milj. iedos? Tā atbraukt un papļāpat katrs var.
Te ir skaidrs kādā secībā jāveido spota centrs – vieglatlētika, futbols, peldbaseins, volejbols, basketbols, teniss u.t.t.
Volleyball<br />
998 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
218 Affiliated National Federations<br />
<br />
Basketball<br />
400 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
211 Affiliated National Federations<br />
<br />
Table Tennis<br />
300 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
186 Affiliated National Federations<br />
<br />
Soccer<br />
242 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
204 Affiliated National Federations<br />
<br />
Badminton<br />
200 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
147 Affiliated National Federations<br />
<br />
Tennis<br />
60 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
191 Affiliated National Federations<br />
<br />
Baseball<br />
60 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
110 Affiliated National Federations<br />
<br />
Dragon Boat Racing<br />
50 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
51 Affiliated National Federations<br />
<br />
Team Handball<br />
18 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
147 Affiliated National Federations<br />
<br />
Hockey<br />
3 million Estimates of Participants Worldwide<br />
118 Affiliated National Federations<br />
<br />
Judo<br />
2.5 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
187 Affiliated National Federations<br />
<br />
Rugby<br />
2 Million Estimates of Participants Worldwide<br />
97 Affiliated National Federations<br />
<br />
Cycling<br />
600,000 Estimates of Participants Worldwide<br />
160 Affiliated National Federations<br />
<br />
Starptautiskā asociācija “Sports Visiem” (TAFISA) veikusi pasaules mēroga pētījumu, kurā noskaidroti divdesmit populārākie sporta veidi uz mūsu planētas. Savu mundiera godu nosargājusi “karaliskā ģimene” – sporta karaliene vieglatlētika un sporta karalis futbols, ieņemot divas pirmās pozīcijas.<br />
<br />
Pētījuma gaitā tika aptaujāti cilvēki no 200 pasaules valstīm. Vislielāko popularitāti izpelnījusies vieglatlētika, kuru savās atbildēs kā iecienītāko sporta veidu minējuši 9.6% respondentu. Līderu sešiniekā ir arī futbols (8.4%), peldēšana (8.1%), joga (7.4%), velobraukšana (6.4%) un basketbols (5.7%). <br />
<br />
Populārākie 20 sporta veidi<br />
1. Vieglatlētika (9.6%)<br />
2. Futbols (8.4%)<br />
3. Peldēšana (8.1%)<br />
4. Joga (7.4%)<br />
5. Velobraukšana (6.4%)<br />
6. Basketbols (5.7%)<br />
7. Volejbols (5.4%)<br />
8. Aerobika (5.3%)<br />
9. Teniss (4.9%)<br />
10. Kultūrisms (4.7%)<br />
11. Golfs (4.5%)<br />
12. Sporta dejas (3.8%)<br />
13. Slēpošana (3.4%)<br />
14. Cīņas sports (3.4%)<br />
15. Galda teniss (3.4%)<br />
16. Orientēšanās sports (3.0%)<br />
17. Nacionālie sporta veidi (2.7%)<br />
18. Alpīnisms (2.6%)<br />
19. Skrituļslidošana (2.0%)<br />
20. Ekstremālie sporta veidi (1.1%)<br />
<br />
Izmantotie resursi:<br />
<a href=”http://www.sport-express.ru<br” target=_blank>www.sport-express.ru<br</a> />
<br />
smieklīgajam 1. Ierosinājumus drīksti izteikt arī Tu pats!!!!!!!!!!<br />
2. proj. att. “iedot” tik zemes, cik viņi paprasīja – resp., – tenisa un skvoša attīstībai. Kamēr dome ar dāsnu roku – še Jums visi 5,9 ha.<br />
3. Pārējā teritorijā dome izveido PUBLISKU (bez maksas) sportošanas iespēju Ikšķiles iedzīvotājiem.
Nu to viņi visiem spēkiem centīsies izdarīt. Hermaņa un Lupīnu ielas iedzīvotāja komentārs visu izskaidro. Tik lielu naudu viņi garām nelaidīs. Tas nu skaidrs
Ies jau ies. Vēl tikai aši noslēgs līgumu par Lupīnu ielas zemes gabalu, un tad āau!
Jā, man arī sen tie pensionāri domē ir apnikuši. Kad aizej un redzi viņus tur āībās šļūcam un krekšķinam, skumji paliek. Ko no tādiem var gribēt, viņi tak nesaprot, ka padomjlaiku padomes un partbiroji ir slēgti un pienākuši citi laiki. Viņiem liekas, ka ir dieva vietnieki ko iecēluši viņu lielo partiju dievi. Tādēļ tā cenšas ar to naudiņu šeptēt un zemīti padalīt. Lai tie Jāņi labāk iet pensijā.
Lūdzu faktus, pierādījumus, taisnību, kas nekādā gadījumā nav baumas, par pensionāriem, vecajiem āžiem un kā tur vēl bija! Vārdus, uzvārdus, dokumentus, foto.Ienaidnieks jāpazīst sejā. Lasītāj, smieklīgais, uz priekšu, ar saviem īstajiem vārdiem, nekautrējieties!
Kas ir tie ļaunie pensionāri?
tur jau tas suns aprakts – ka vajag ierosinājumus! bet tādu nav ir tikai kārtējā latviešu gaušanās un bez pilnīgas sajēgas par ko iet runa. kliedz pakaļ pensionāru organizācijai, kas pat informāciju nevar pārbaudīt un savu bibliotēku projektus tautai piedāvā, ar mēsliem apliekot domes un citu kolēģu darbu, kas izdarīts un baigi forši izdarīts. varbūt jums ir vērts painteresēties pa šo, nevis tukšus vārdus pa mājas lapu mētāt. nez kapēc pensionāriem viss bija slikti un viss ir aizdomīgs, jo paši netiek pie teikšanas un tagad citi bļauj pakaļ. muļķu zeme.
ar savu galvu protams jadoma katram pašam, gudri ir cinities nevis pret kaut ko vienkarsi tapat, bet panakt lai butu labāks risinajums, smiekligajam un skumigajam par to vajadzetu padomat!
Šeit ir vieta diskusijai par iespējamo Sporta centru.<br />
Nu re Mr.Skumīgais tagat esam trīs.<br />
Daudz foršāk bija dzīvot Ikšķilē, kad bija tikai Ikšķiles Vēstis. Tad bija tikai patiesība un 1x mēnesī, arī Dome varēja ražīgi strādat, būvēt, atīstīt un protams ietaupīt lai glabātu BES. Par ietaupīto var uzbūvet pat 2 halles.
SKUMĪGAIS ar SMIEKLĪGO atmodušies, – īsti nesaprot, kur atrodas.
skumigi ir tas, ja tas ko saka Smiekligi, ir taisniba. un parējo desmit cilveku tusiņš šeit arī nekāds sakarīgais neizskatās. tāda pāštīksmināšanās un pašapliecināšanās it kā publiskajā telpā. skumīgi
smieklīgi ir šajā mājas lapā ari tas, ka paši tas 2 turētāji ar sevi visu laiku sarunājas un sevi cildina. tas laikam palīdz pašapziņai.
TAS, KURAM IR SMIEKLĪGI, ir galīgi zaudējis pēdējos orientierus. Pareizāk sakot, to viņam nekad nav bijis. (“Ikšķile ir zaudējusi normālu mūsdienīgu kultūras centru, un attīstītu pilsētas centru.”- vai pats ticat tam, ko runājat??? Vai domājat, ka kāds, kuram ir smadzenes, tam tic? ) <br />
Vienīgais, ko Ikšķile ir zaudējusi, ir vienaldzība un neinformētība.<br />
Un jums, patiesībā, nemaz nav smieklīgi. Jūs ir pārņēmusi mērena panika. <br />
Dome ir patiesībā pavisam ok. Viens vecs āzis savtīgās intereses sāka izplatīt melus un visi kliedza pakaļ, jo tā redziet ir baigi kruta. Paši nezin par ko kliedz. Tagad āzis ir atsēdināts, jo sāka aģitet par jaunu bibliotēku Ikšķilē pārak skaļi. Tā rezultātā Ikšķile ir zaudējusi normālu mūsdienīgu kultūras centru, un attīstītu pilsētas centru. Kliedzēji tik kliedz tālāk, ka viss ir slikti, bez nekādas sajēgas un izpratnes. Un pašā priekšgalā Latvijas lielākais cirka mākslinieks UFO…nu vareni ļautiņi, tik tiešām…
nu tad jataisa spechuku komanda, kura ari istenos pareizibu. konkursi, terzesana ar domniekiem un tt. <br />
bet vai tik tiesham ta prezentacja bija smalks aferistu pasakums? vai, man kauns, ka tik leti mani nopirka… <br />
domaju viss saksies paistam tikai pec nakosam velesanam…<br />
un tiesham ja pashreizeji domnieki ilgus gadus neko sakarigu shini zina paveikt nevarreja, tad kapec tagad jabut tam momentam kad vini peksni kaut ko var? jezus marija ko darit?! ko domat!?
Tiešām – Rudzītis prot atrast “speciālistus”. Šitāds dižgars tālāk par durvju un podu izvietojumu aizdomāties tiešām nespēj.
Palasiet Lupīnas ielas iedzīvotāja izskaidrotos, mistiskos zemes gabala izmantošanas noteikumus. Sen jau visas iespējas ir iestrādātas. Tagadējais būvvaldes vadītājs varēs mierīgi savā garā pavāvuļot, līdzīgi kā par Skolas ielas detālplānojumu, un parakstīt jebkuru bildīti.
Te daudzos komentāros ir izskaidrots patiesais zemes gabala liktenis. Tā arī būs, ja pieļausim Rudzīša – Zeitmaņa afēras istenošanu.
vai tiešām nav neviena zinoša jurista, kas var sakarīgi uzrakstīt un izskaidrot Kāds var būt/nebūt šī zemes gabala “liktens” …
šis ir ļoti parasts stasts iz turigu pašvaldibu dzives. Vienkarši tad, ja to dzird un redz jau 100-to reizi, tas neliekas uzjautrinoši, jo pašvaldībai vairs nav neviena tik iekarojama zemes gabala kā šis! Ir jānem vērā, ka pašvaldību turigu darām mēs – iedzīvotāji, nevis investors X!<br />
p.s. citadi jebkurš investors jau sen būtu runājis ar ikvienu brīvo privāto zemes gabalu īpašnieku, kā tas ir brīvajā pasaulē, kur valda demokrātija!
Turies UFO! Nepieļauj Rudzītim un Zeitmanim izšeptēt 1,2 milj. vērto zemes gabalu Ikšķiles centrā. Ja vajadzēs, iesim palīgā. Par simnieciskām lietām SVH taāu var parunāt? Nu pastāstiet visiem, ka Ikšķilē ir brīvs zemes gabals un jābūvē sporta būves. Varbūt sanāk normāls konkursiņš.
Pašvaldībai naudas pietiek, nebūs jātur depozīts BES, varēs ieguldīt jaunatnē.
Tā “pa purnu un ārā” mūsu valstī likumīgi nav iespējams darīt, vismaz civilizētiem cilvēkiem nē. Tādas metodes (kā lasām Dienā) ir piekoptas patreizējā domē, bet mēs cīnamies par pārmaiņām likumības un labas pārvaldības virzienā, lai nekad ne arvienu tā netiktu darīts. Jārīkojas civilizēti un likumīgi un tas pats jāprasa no visiem. Patreizējā sporta centra jezga ir radusies tieši nelikumīgas darbības rezultātā. Nav programmas, nav apbūves noteikumu, nav attīstības dalībnieku pretendentu konkurs, nav pat civilizēti organizēta domes (nevis attīstītāju) ieceres apspriešana. Domnieki ar 1,2 milj. vērtu zemes gabalu rīkojas kā ar savu kabatasnaudu. Kas gan to var atbalstīt?! Vai esam totāls, pēc cirpējiem noilgojies aitu bars?!
to karlis hermanis<br />
<br />
ka es jau rakstiju ieprieksh – nav neviena nepareiza viedokla. shis jezgas sakumaa es ari biju par to, ka shim projektam jabut no A lidz Z pasvaldibas pasakumam, ka piemeru nemot Lielvardes novada sporta centru. Bet. kas tagad pie varas, mes zinam. A KO IEVELES NAKOSHA KARTAA? es, karlis, hermanis, vel kaut kas tas nebus tas skaits balsu ko pietiks ievelet pareizos. un vel, atceroties manus ieprieksejos komentarus par sho temu, UZBUVET JAUNU MODERNU SPORTA CENTRU NAV TIK DARGI! pasvaldiba ar savu budzetu (vel eiropas nauda) mierigi var to pacelt, tikai jasadala prioritates – tagad centru, rit ielas, parit vel kaut ko.<br />
ne viens te neblauj – dodiet dzekiem zemi! konkrets piedavajums, konkretas prasibas no pasvadibas! ja dzeki sak vilkt segu uz savu pusi – pa purnu un araa!<br />
<br />
Pievienojos Hermaņa ierosinājumam.
Obana tā pieradis pie sasistās siles, ka šobrīd, kad vēl ir iespēja siles principu kā tādu likvidēt, metas aizstāvēt no siles ēdāju labklājību. Lupīnu ielas iedzīvotājs precīzi apraksta zemes gabala piesavināšanās iespējas un, ja kādam šķiet, ka tā nevar būt, iesaku padomāt ar galvu un pavērtēt notiekošo valstī, un attīstītāju un domnieku superdraudzīgo pozīciju. Ja zemes iznomāšana šādā veidā tiks pieļauta, atcerieties, ka NEKAD Lupīnu ielā nebūs nekāds sporta kompleks. Tie, kas tik ļoti atbalsta šo afēru, būs līdzvainīgi. Kā ar sirdapziņu?!
Klau, varbūt daram tā, un ar pilnu atbidību par saviem vārdiem. Sastādam sarakstu ar cilvēkiem vārdiem, kas saka, ka attīstītāji uzbūvēs sporta un atpūtas centru, neprihvatizēs zemi un galu galā atbilstoši labumam ko gūst no zemes nomas nodrošinās Ikšķiles iedzīvotājiem bezmaksas pakalpojumus. Pēc 5 gadi satiekamies un skatamies, kam bija taisnība….<br />
Domāju, ka šobrīd šajā situācijā, kad esošās domes deputāti drīz noliks mandātus un to vietā stāsies citi, nevajadzētu pieņemt lēmumu par zemes nomu. It sevišķi, kad esošie jau ir pierādījuši, ka nespēj aizstāvēt iedzīvotāju intereses kā tas bija Ledus halles gadījumā.
kaut kads murgs. ko talak to krutak… zinat ko man var iestaties do lampochki! viens mans sikais 10 g vecs – ta ka vins nepaspes tur pasportot, otram pieci…. nu jamaina dzives vieta ja gribu kaut ko dot saviem berniem… skumji, bet shas raganu medibas pie neka nenovedis. turpinasim sedet pie sasistas siles. <br />
laikam vel mes neesam nobriedushi labi dzivot… <br />
uzlieciet kajaas cauras kaloshas un ejiet miskastee lasiit silku galvs! tur ne viens nemeginaas no jums kaut ko atnemt… ja tikai runcis…
Jums,patreiz apspriežamā zemes gabala piegulošo teritoriju IEDZĪVOTĀJIEM, jāturas un jābūt uzmanīgiem un ieinteresētiem. Visiem ikšķiliešiem ir tiesības, bet jūsu tiesības ir vēl īpašas. Tieši jūsu dzīves kvalitāte var ļoti būtiski izmainīties, ja jums blakus nāks nezināms saimnieks ar nezināmiem mērķiem.<br />
Un var gadīties tā, ka rindu mājas vai daudzdzīvokļu apbūve tad vēl liksies nieks attiecībā pret viņa plāniem.<br />
Bet patreiz galvenais šo darbību mērķis – ĀTRI IEGŪT ZEMI IKŠĶILES CENTRĀ!
precizejums- šis teritorijas atļautā izmantošana atbilstoši teritorijas plānojumam ir arī vēl savrupmāja, dvīņu māja, rindu māja, daudzdzīvokļu māja vieglās rūpniecības ražošanas uzņēmums. Un sabiedrisks objkets(nekomerciāls)- izglītības, aprūpes, kultūras un sporta iestāde(apbūves noteikumu 3.2.2.punkts). Rodas jautājums, vai dome pati ir lasījusi savus izdotos apbūves noteikumus? Tā kā neiet kojpā nekomerciāls ar komerciālu!
Manuprāt galvenā sāpe te ir par to ka dome ar savu līdzšinējo darbību ir zaudējusi iedzīvotāju uzticību, tā kvota ir izsmelta. Nav vairs pamata ticēt it kā labajiem nodomiem. Šobrīd teritorijas plānojumā ši zeme ir izmantojama jauktai darījumu un sabiedrisku objektu apbūvei- kas faktiski nozīmē da jebko, -no sporta kompleksa līdz darījumu, tirdzniecības objektam un vel daudz dažādu iespēju- spektrs ļoti plašs. Nu noslēgs tagad uz fikso ilgtermiņa nomas līgumu, kas nākotnē nozīmē arī pirmpirkuma tiesības nomniekam, pamainīs teritorijas plānojumu(jaunais plānojums tieši šobrīd ir izstrādes procesā) uz dzīvojamo apbūvi vai vēl kaut ko citu, tad pagrozīs nomas līgumu, un viss būs atkal it kā likumīgi darīts. Tādas shēmas darbojas arī Jūrmalā un citur. Nu vienkārši neticu domei! Vārētu tā kā pagaidīt ar to nomas līgumu, bankas tāpat šobrīd nevienam naudu nedod, pat ostu piestātņu izbūvei!
Dome ir kļūdas vai vienaldzības sekas, nesaprotu kā esu balsojis par viņiem. Un kļūdas ir jalabo. Man vēl nesen likās ka pilsētā viss ok, naudas naff un nekā naff, bet piķis mucās tiek likts BES vārās dome, vārās.
Gribēju tikai piebilst, ka, sanāk, arī dome – tie esam mēs. Bet labi, dodamies pie sakarīgā 🙂
Tad beidzam to bezpr…. un darama ko sakarīgu.
Bet valsts – tie esam mēs 🙂
Bezpriģels ir Domē un valstī.
Dāmas, kungi, rādās,ka šai brainstormā ir sasniegts bezpriģels!
Protams viss novada ļaužu vardā……… un tad būs maksājiet.
Ja Enduro tad Einaram patiks!
Smiltis apakšā būs, daudz smilšu?
Moš mēs varam mototrasi ar eiropas merogu?
Paldies Hermani, tagat saprotams kādēļ pašvaldības zeme, uz privātās būs krietni dārgāk. Bet vai tiešām pašvaldība nevar uzrīkot konkursu uz īres tiesībām, iepriekš izstrādajot izmantošanas ierobežojumus.
Kārlim atkal liela taisnība. “Kas pirmais atnāks, tam piederēšu” taktika domi negrezno. Nu stulbi sanāk – atnāca puiši, dzīt prom vai kā? 😀
Sveiki Gauja, 12 gadus varēja gatavot, Ledus jau pa lēto ir.
Un ja domi nebaidītu biedrības un citi ekstrēmisti, un dome varētu saņemties un sagatavot korektus nosacījumus un uzlikumus attīstītājiem, kas grib taisīt sporta centru, tad drīzumā Ikšķilē kaut kas notktu. bet kad dome baidās, ekstrēmisti ir aizdomīgi un meklē skandālus, plus vēl visur neticība…. tad būsim tur kur esam
Kādāļ nevēlaties saprast vienkāršu lietu? Kā rīkotos jebkurš no Jums, ja Jūs būtu izlēmuši uz Jūsu zemes sev un saviem bērniem uzbūvēt sporta kompleksu. Pasapņojiet, ka esat miljonārs. Vai Jūs nebūtat nopietni izdomājis un noteicis kādam jābūt sporta centra saturam, vai Jūs neizsludinātu savu lēmumu, lai saņemtu iespējami vairākus piedāvājumus no kuriem varētu izvēlēties drošāko, lētāko, labāko servisu, attīstītāju ar labu reputāciju u.t.t. Vai Jūs censtos savai ģimenei iestāstīt, ka pirmais, kurš atnāk ne saukts ne lūgts ir vienīgais un vislabākais.
…un jāņu&rolfu lielais labums pirms jūnija vēlēšanām būtu uzsist sev uz pleca – re, kādu projektu vaiga sviedros sarūpējām 😀
nezinu vai tas skan juridiski garamatiski logiski pareizi, bet domaju, sledzot domei ar attistitajiem nomas ligumus, japaredz tads gadijums ka, ja dzekiem kaut kas nesanak, zeme paliek domei un pimas nakts tiesibas atpirkt to kas jau tur butu uztapis. tad tik tiesham laudis varetu mierigi gulet. juristi, a, ka tur ir?<br />
latvijaa ir zema biznesa kultura, tapec ari ir tie skeptiki sakaraa ar so projektu. biznesa butiba un dzila jega ir ta, ka visam iesaistitam pusem jabut vienadi labi. ja kaut viena puse megina iegut virsroku no darijuma ta tas jau vairs nav nekads buisness….
Paldies. Tāds jautājums dzima garāmejot, iz “parastas shēmas” sacītā. Pabrīnījos, uzprasīju.<br />
Bet jautājums arī portālam – kam tu esi, ja ļaudis te komentāros galīgā kakofonijā informē cits citu, baumo utt.? Kur sakarīgs apkopojums? Tad vajag uzskaitīt galvenās bažas, iespējamos labos un sliktos scenārijus, par un pret, tā vēsi. Lai runas virzās jēdzīgāk.<br />
<br />
beidzot<br />
beidzot kaut kas notiek. puznis izkustinaats! visi viedokli ir labi! nav neviena nepareiza. velak viss izkristalizesies, ko vairak pilsonu runaas to labaak. visam idejam janak no tautas. pietiek gaidit “laimes laciti”! visi malachi – attistitaji, iedzivotaji, sakartotaji, visi visi. un beidzot lenam nakam pie secinajuma ka vislielaki vaininieki musu ubagizmam – dome ar visiem roku cilatajiem!<br />
bo cik esu dzirdejis ar tadu ideju pie rudzisa jau sen balelini ir staigajushi. daudz kas atrisinasies pec velesanam. pasvaldibu. vai nu bus baigi kruto, vai baigi sudigi… tikai diskutejot, apmainoties ar viedokliem var rast isto. ja visi sedes savilkushi pieres un viens par otru domaas – tu duraks, tu duraks nekadu centru pie mums te nebus. <br />
un varbut tik tiesham pietiks katra iniciativaa saskatit aferizma draudus. tad ja ta skatamies uz lietaam ta ir verts acereties ka visa ikskiles lejas dala ir aplushanas zona, ja v drug, parrauj kegumu. nu ta neko nedaram, sezam uz jumtiem un gaidaam….
Pilnīgi piekrītu! jautājums ir tieši par to, ko pretīm iegūst Ikšķiles novad iedzīvotāji salīdzinājumā ar to, kas ir šodien vai būs pēc 5 gadiem, ja dome kaut ko sāks darīt. Turklāt, nedrīkst piemirst, ka Ikšķilnieku nodokļu maksātāju nauda pāris miljonu latu apmērā tiek ietaupīta, ja sporta bāzi uztaisa privātie! TAs būtu jau pirmais labus. <br />
Un ko dome varētu iegūt, ja mēģinātu šo zemi šodien vai rīt pārdot? kāds pirktu? par kādu naudu? un kas būtu tur pēc tam, kad privātais to par pāris simt tūkstošiem nopirktu (šodien neviens miljonu nedos)? TAd privātasi droši būvē restorānu, ofismāju, dzīvokļus, privātmājas un pilsētai ir jau mazākas iespējas kaut ko ietekmēt.
JA tiek ņemts kredīts domes zeme netiek ieķīlāta. PArasti attīstītājiem un celtniekiem ir jāsniedz bankas garantijas, ka celtniecība tiks pabeigta kā to paredz nomas līgumi. Nereti tiek izstrādāti mehānismi, kā pašvaldība var pārņemt objektu savā īpašumā, ja sporta centra apsaimniekotāji netiek galā. Tā kā zemes īpašniekam ir liela iniciatīva un loma turpmākā projekta pastāvēšanas gaitā.
Neba juridiskas dabas jautājumi šeit jārisina. Juridisko pusi arī es papētīju un darījums par zemes nomu nebūs nelikumīgs. Lai gan jāsaka, ka lasot likumus var redzēt, ka tie ir apzināti tā rakstīti, lai šādi darījumi varētu notikt.<br />
<br />
Es gan vairāk pievērstu uzmanību tam kā intereses ir jāpārstāv domei vai iedzīvotāju vai arī attītītāju.<br />
Bez tam nav pārliecības, ka dome būs spējīga noslēgt abpusēji izdevīgu nomas līgumu. Cerams, ka dome pirms slēgt šo līgumu publiskos šī līguma projektu, lai iedzīvotāji varētu novērtēt abpusējo izdevīgumu.<br />
<br />
Varam arī apsktīties finansiālo pusi:<br />
Zemes kadastra vērtība – 4095Ls<br />
Potenciālā (likumā noteiktā) ilgtermiņa nomas maksa gadā – 4095Ls x 1,5% = 61,43Ls<br />
Tirgus vērtība ~ 1.200.000Ls<br />
Reaālā nomas maksa gadā pēc tirgus cenām – 1.200.000 x 1,5% = 18.000Ls<br />
<br />
Tātad Ikšķiles iedzīvotājiem no attīstītājiem ir jāsaņem kompensācija 18.000 – 61,43 = 17939Ls apmērā. Ši kompensācija varētu būt gan kā bezmaksas pakalpojumi gan arī pakalpojumi par pazeminātām maksām.<br />
<br />
<br />
<br />
Projektu attīstītāji nereti attīsta projektus uz nomātas zemes. Pats par sevi šāds risinājums ir piemērots un atbilstošs no komercdarbības skatu punkta, taāu jāatceras, ka tas ietver būtiskus juridiskus riskus, jo likums pagaidām nepietiekami nodrošina objektīvi taisnīgu tiesisko attiecību regulējumu.<br />
Nostiprinot lietu tiesības, tai skaitā ierakstot zemesgrāmatā nomas tiesības uz nekustamā īpašuma neatdalītu reālu daļu, Zemesgrāmatu nodaļā jāiesniedz Valsts zemes dienestā reģistrēti zemes robežu plāni ar oriģināliem reģistrācijas uzrakstiem.<br />
<br />
Likums pieļauj ēku būvniecību uz svešas zemes nomas ilgtermiņa attiecību ietvaros, taāu nepietiekami regulē iznomātāja un nomnieka attiecības brīdī, kad beidzas nomas līguma termiņš. Pašlaik iznomātājs var prasīt ēkas nojaukšanu vai arī pārņemt ēku savā īpašumā bez kompensācijas izmaksāšanas nomniekam. Nomniekam tādēļ šie jautājumi ir rūpīgi jāapsver pirms līguma slēgšanas un jāvienojas ar iznomātāju par abpusēji pieņemamu risinājumu.<br />
<br />
Šādas uz citai personai piederošas zemes uzbūvētas ēkas atsavināšanas gadījumā ir jāpievērš uzmanība savstarpējo attiecību sakārtošanai starp zemes īpašnieku un jauno ēkas īpašnieku – iepriekš starp zemes īpašnieku un sākotnējo ēkas īpašnieku noslēgtais nomas līgums vispārīgā gadījumā nebūs saistošs jaunajam ēkas īpašniekam.<br />
Latvijas Vēstnesis, 19.01.2009
Vai projekta attīstītājs var ieķīlāt bankā pašvaldībai piederošu zemi, par kuru noslēgts ilgtermiņa nomas līgums? Kā zinām, bankas kredītus var arī pārdot…
Tiesību aktus pārzinu pietiekami labi, tādēļ varu spriest gan par tiesiskuma kārtību, gan privatizācijas jautājumiem. Šobrīd neredzu, ka būtu pārkāpts kāds normatīvais akts. Ja ir, tad lūdzu norādiet. Tāpat arī norādiet, kā būtu jādara, lai likums tiktu ievērots visu cilvēku izpratnē.<br />
<br />
Nepārstāvu biedrību, lai man būtu jāsniedz kādi komentāri.
12 gadus visi ir ēduši no rokas un ticējuši – tūlīt būs, bet nav.<br />
<br />
Šis piegājiens ir par vēlu, vairāk velk uz “aizejot nodzēs gaismu”.
Nevar nepamanīt,ka domē valda anonīma histērija. <br />
Pienene, bet kur palikusi Zane, tā, ar savu īsto vārdu?
Lasu un man mati ceļās stāvus no tās negācijas, kas te valda. Mans kādreizējasi priekšnieks teica – pirms tu kādu projektu nokritizē vai nroc, sagatavo un iesniedz trīs ļapbāksu priekšlikumus vietā..Dīvaini, ka paris negatīvisti mēģina izteikties visu ikšķiles iedzīvotāju vietā.
Varētu atkārtoti uzdot jautājumus, bet laikam nav jēga..<br />
<br />
Kāpēc uz prezentāciju neatnāca jaunās politiskās partijas Iedzīvotāji aktīvisti un valde? <br />
<br />
Kāpēc nepagodināja pasākumu un nepauda savu oficiālo viedokli? <br />
<br />
Kāpēc necēlās kājās un nenoskaitīja visas tās nelikumības, kuras saskata tik daudzie zinošie komentāru rakstītāji? VArbūt viss ir korekti un nav nekā nelikumīga? <br />
<br />
Kāpēc partija nav paudusi oficiālu attieksmi par sporta centra nepieciešamību Ikšķilē un uzsāktā procesa korektumu? Varbūt partija IEdzīvotāji uzskata, ka nevajag neko un nekad Ikšķilē, kas saistīts ar sportu? VArbūt Iedzīvotāju valde nesporto? <br />
<br />
VArbūt paskaidros valdes pārstāvji vai viņu kaislīgie atbalstītāji? Ko viņi piedāvā vietā vai kāda būs aplternatīva sporta centra vietā?<br />
<br />
domāju, ka visiem būs interesanti dzirdēt oficiālo un neanonīmo nostāju!!!
Jāņa K. publicētie dokumenti uzskatāmi atspoguļo kārtību un attieksmi Ikšķiles domē. Neviens saprātigi domājošs netic, ka šoreiz ar Lupinas zemes gabalu būs citādāk. Par to liecina nesaprātīgā un nelikumīgā kultūras kalna projektēšana, kuras rezultātā ir zaudēti ap 300 000,00 Ls. To apliecina arī līdzīgi nejēdzīgi iztērētie līdzekļi par nekvalitatīvo Skolas ielas detālplānu, kurš tagad ar ministra rīkojumu ir atcelts. To apliecina grants karjera izsaimniekošana, tagad pilsētai ielu kaisāmais materiāls jāpērk par 16 Ls/m3. To apliecina domnieku skandāli ar Ikšķiles kultūras biedrību un Ikšķiles inteliģenci. Domnieki ultimatīvi uzspiež sabiedrībai pieņemt viņu lēmumus un darījumus. Katrs, kas iebilst kļūst par domnieku ienaidnieku. Lupīnu ielaqs zemes iznomāšana ir kārtējā nekaunīgā izsaimniekošana.
Pašvaldību revīzijas departaments <br />
<br />
Par likumības revīziju Ogres rajona Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju pašvaldībā, revīzijas periods 2002.gads (Nr.5.1-2-1/2003) <br />
Kolēģijas lēmums<br />
Rīgā (11.04.2003) Valsts kontroles Pašvaldību revīzijas departamenta kolēģijas sēde notika šādā sastāvā: <br />
kolēģijas priekšsēdētājs, VK padomes loceklis, departamenta direktors A.Krūmiņš; <br />
kolēģijas locekļi J.Āboliņš, G.Ķepule, V.H.Pucis, J.Rumkovskis un A.Zuitiņa. <br />
Sēdē piedalījās Ogres rajona Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju domes priekšsēdētājs J.Rudzītis. <br />
<br />
Kolēģija izskatīja likumības revīzijas Ogres rajona Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju pašvaldībā par 2002.gadu materiālus un Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju domes priekšsēdētāja iesniegtos paskaidrojumus un <br />
<br />
konstatēja: <br />
<br />
Ogres rajona Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju domē nav izstrādāti grāmatvedības organizācijas un reģistru kārtošanas noteikumi, vadības struktūras un darbinieku pienākumu un atbildības sadalījums. Grāmatvedības reģistru kārtošanā ne vienmēr ievēroti likuma “Par grāmatvedību” 7.panta nosacījumi. <br />
Gada inventarizācija veikta nepilnīgi – pamatlīdzekļu sastāvā iekļauts objekts “Katlu māja, sūkņu ēka” ar atlikušo vērtību uz 31.12.2002. Ls 11 035,79, kas 2000.gadā ir atsavināts pārdodot. Pamatlīdzekļiem, tos nepārvērtējot, 2001.gadā uzsākts rēķināt nolietojumu. Pārskatā nav uzrādīts finansu ieguldījums SIA “Vidzemes ledus” Ls 1920 apjomā. <br />
Budžeta izpilde nav pietiekami kontrolēta – nav savlaicīgi veikti grozījumi, tādējādi bez apropriācijas izlietoti Ls 14 140. <br />
<br />
Pamatojoties uz Valsts kontroles likuma 21., 55. un 57.pantu, Pašvaldību revīzijas kolēģija <br />
<br />
nolēma: <br />
<br />
1. Apstiprināt revīzijas atzinumu. <br />
<br />
2. Informēt Ogres rajona Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju domes vadību par revīzijas rezultātiem. <br />
<br />
3. Uzdot Ogres rajona Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju domes vadībai novērst revīzijā konstatētos trūkumus un par paveikto paziņot Valsts kontrolei līdz 2003.gada 1.jūlijam. <br />
<br />
4. Slēgt revīziju lietā Nr.5.1.-2-1/2003. <br />
<br />
Ogres rajona Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju dome 30 dienu laikā no revīzijas slēgšanas dienas ir tiesīga iesniegt Valsts kontroles padomei motivētu prasību pārskatīt Pašvaldību revīzijas departamenta kolēģijas lēmumu. <br />
<br />
Kolēģijas priekšsēdētājs: A.Krūmiņš <br />
Kolēģijas locekļi: J.Rumkovskis, J.Āboliņš, G.Ķepule, V.H.Pucis, A.Zuitiņa <br />
<br />
Links: <a href=”http://www.lrvk.gov.lv/operinfo/pasv/lieta-1-03.html” target=_blank>www.lrvk.gov.lv/operinfo/pasv/lieta-1-03.html</a>
Vidzemes ledus halle varētu pārtapt par būvmateriālu veikalu [6] <br />
Jānis Ogle, «Neatkarīgā»<br />
Trešdiena, 31. janvāris (2007) 11:59 <br />
<br />
Vidzemes (Ogres) ledus hallē pavisam drīz, iespējams, vairs nebūs sastopami hokejisti un citi slidot gribētāji, bet būs nopērkami cirvji, grābekļi un citi būvniecībai nepieciešami rīki. Ikšķiles novada dome, kuras teritorijā atrodas šis objekts, nesteidzas saglābāt hokeja garu, pamatojot to ar līguma saistību nepildīšanu. Arī Ogres novada dome, kuras vārdu nes hallei piederīgā hokeja komanda «ASK/OGRE», uzskata, ka uzņēmējam Jurim Feodorovam ir jācīnās saviem spēkiem.<br />
<br />
<br />
Ledus halle, kuras hokeja komanda nes Ogres vārdu, juridiski atrodas uz Ikšķiles novada zemes. Jau labu laiku Ikšķiles un Ogres novada varas gaiteņos klīst runas par Vidzemes ledus halles iespējamo likvidāciju, jo tās īpašnieki SIA «Vidzemes ledus», kas pastāvīgi strādājot ar lieliem mīnusiem, plāno ledus arēnu pārbūvēt par būvmateriālu veikalu.<br />
<br />
«Kad halli atklāja, tad gan Ikšķiles, gan Ogres vadītāji smaidīja un solīja savu atbalstu hokeja attīstībai, taāu reāli mēs neesam saņēmuši nevienu santīmu un esam spiesti apmaksāt visus rēķinus, jo mums tika atteikti nodokļu atvieglojumi. Ir ļoti grūti uzturēt ledus arēnu, hokeja komandas un godīgi par visu maksāt. Godīgi sakot, es neredzu vairs iespēju, un arī pašvaldība neizrāda nepieciešamību saglabāt ledus arēnu,» skaidroja SIA «Vidzemes ledus» īpašnieks Juris Feodorovs. Viņš apstiprina, ka jau ir izstrādāts halles rekonstrukcijas plāns par halles pārveidošanu par būvmateriālu veikalu un visai drīz tas tiks iesniegts Ikšķiles novada domē. Kā liecina uzņēmuma reģistrā iesniegtais SIA «Vidzemes ledus» pārskats par 2005. gadu, ledus halle ir strādājusi ar 111 467 latu lieliem zaudējumiem.<br />
<br />
Ikšķiles novada priekšsēdētājs Jānis Rudzītis «Neatkarīgajai» skaidro, ka tas ir privāts bizness un vienai pašvaldībai nav jāfinansē hokeja attīstība nacionālā līmenī. Domnieks uzsver, ka tā ir uzņēmēja izvēle slēgt ledus halli un tās vietā veidot ko citu, bet šobrīd Ikšķiles novada būvvalde vēl nav saņēmusi pieteikumu par šā objekta rekonstrukciju, tāpēc pagaidām tās ir tikai baumas. «Mēs esam palīdzējuši ar formām un arī finansiāli savu iedzīvotāju bērniem, kuri to ir pašvaldībai lūguši. Esam arī atbalstījuši dažas spēles, bet neuzskatu, ka pašvaldībai būtu jāuztur arī privāts uzņēmums, kura īpašnieks ir miljonārs,» piebilst Rudzītis. Kā skaidroja Ikšķiles mērs, SIA «Vidzemes ledus» zemi, kur šobrīd vēl atrodas ledus arēna, iegādājies ar ļoti lielu atlaidi, un arī pašos pirmsākumos 2002. gadā uzņēmumam esot bijuši nodokļu atvieglojumi, taāu jau nākamajā gadā tie esot noņemti sakarā ar savstarpēju konfliktu par ceļu pie ledus halles.
Savlaik Ledus halle piedāvāta līdzīgi, kur tagat ir ledus? Kad Feodorova kungs prasija atlaidi 15 000Ls Novada dome neko nedarīja lai atbalstītu.
Ceram, ka iedzīvotāju pacietība reiz beigsies un novada īpašumu izsaimniekotāji nekautrīgi tiks padzīti. Ceram uz jauno “Apvienību Iedzīvotāji”. Tādēļ jau vairāki simti cilvēku ir apvienojušies biedrībās un partijā lai izbeigtu šīs nejēdzības ar mūsu īpašumiem un līdzekļiem.
Pienenei – varbūt pienene arī ņemsies atbildēt sakarīgo Iedzīvotāju vietā uz uzdotajiem jautājumiem un uzņemsies politisku atbildību sniegt oficiālu Iedzīvotāju pozīciju šajā sakarā. Un varbūt Iedzīvotāji varētu uzņemties politisku atbildību, norokot varbūt vienīgo sakarīgo un reālo ieceri Ikšķilē ikšķilniekiem?!? vai varbūt piesolīs ko labāku, ko Iedzīvotāji panāks pēc jūnija vēlēšanām? mēs gaidām!!
Futbola laukumu nolaida patreizējā dome, jo tās valdīšanas laikā tas netika kopts, tai nerūpēja sportot iespējas. Tagad pēdējā brīdī cenšas labos tēlot, patiesībā tas ir kārtējais darījums, tāpat kā ar kultūras kalnu. Baigie attīstītāji bez līdzekļiem. Ieķīlās novada zemi, paņems kredītu un laidīsies zem ūdens. Zemi paņems kredīta devējs un tālākais vairs nebūs ikšķiliešu daļa. Katram muļķim skaidrs.
Pienenei nav ne mazākās sapratnes ne par likumīgu kartību ne par prihvatizācijas shēmām. Demagoģiska pļāpāšana par tēmu, ko Jūs piedāvājat liecina par unikālu aprobežotību, vai arī viltību. Nu nemusiniet cilvēkus. Iedzīvotāju pārstāvis uzdeva profesionālus un loģiskus jautājumus uz kurien neviens nespēja godīgi atbildēt, jo nolūks nav godīgs. Cik reizes var malt vienu un to pašu. Pienenēm un tamlīdzīgiem parazītaugiem bremzēta saprašana.
Biedrībai jau to stadionu nevajag, bet novada iedzīvotājiem vajag iespējas izmantot to savām sporta vajadzībām ar celtni vai bez tās. Problēma pat nav tajā kas to būvēs, bet gan tajā ka Novada dome rīkojās tik nekonsekventi, ka nav ticības godīgumam. Atīstītājiem bloķējoties ar domes deputātiem būs jāuzņem negatīvais trieciens uz sevīm.
Ha, ha apsmējos. Stāvēja ilgu laiku futbola laukums, kurš nevienam nebija vajadzīgs. Arī biedrībai Iedzīvotāji. Atnāca daži entuziasti ar konkrētu ideju. Labu ideju. Un visiem atvērās acis, ka tur tomēr var kaut ko darīt. Un tad daudziem sāka skaust, radās aizdomas. Izskatās, ka dažiem labāk gribētos, ka netiek attīstīta šāda ideja un labāk netiek darīts nekas. Tā būtu vienkāršāk. Jo nekas nemainītos.
Iedzīvotāju aktīvists prezentācijā bija un ļoti aktīvi piedalījās. Tomēr viņa uzdotie jautājumi un retorika atgādina kāda caurkrituša politiskā spēka darba metodi – viss, kas notiek, ir aizdomīgi, pretlikumīgi, savtīgu interešu dēļ.
Jānis rakstīja: “Zemei jāpaliek domes (novada) īpašumā. par zemes iznomāšanu vispār nevar būt runas. “<br />
<br />
Tad ko tu gribi – aizliegt pārdot vai iznomāt? Varbūt vēl kaut ko gribi vai negribi? Vispār saproti, par ko ir runa? Kā var uzcelt sporta parku, nenomājot zemi?<br />
<br />
Zeme tiktu iznomāta tikai vienam mērķim – sporta parka celtniecībai. Neko citu tur nebšu iespējams uzbūvēt, tādēļ zemes privatizācija vai sagrābšana būtu bezjēdzīga. Vakar prezentācijā rūpnīcu un idustri;alo parku attīstītāja izteicās, ka “viņas uzņēmumam vēl nekad nav izdevies iznomāt zemi no pašvaldības rūpnīcas būvei, bet uzcelt tur privātmājas”. Ja attīstītājiem nepietiks resursu tā celtniecībai, viņiem zemes nomas līgums tiks izbeigts un zeme paliks domes īpašumā, lai tādi Jāņi, Juri, Uldi un Hermaņi un tamlīdzīgi tur varētu iet pavasaros lasīt pienenes uz esošā futbola laukuma. Kritizēt ir viegli, bet pašiem darīt grūti! Ja jau kādam ir tik daudz ideju, izstrādājiet savu ideju sporta centra celtniecībai. Būs, ar ko salīdzināt!
Kur palika jaunās politiskās partijas Iedzīvotāji aktīvisti un valde? Bija aizņemti ar svarīgākām personīgajām lietām? Vai apciemoja veāiņas? Kāpēc nepagodināja pasākumu un nepauda savu oficiālo viedokli? Kāpēc necēlās kājās un nenoskaitīja visas tās nelikumības, kuras saskata tik daudzie komentāru rakstītāji? VArbūt viss ir korekti un nav nekā nelikumīga? Kāpēc partija nav paudusi oficiālu attieksmi par sporta centra nepieciešamību Ikšķilē un uzsāktā procesa korektumu? Varbūt partija IEdzīvotāji uzskata, ka nevajag neko un nekad Ikšķilē, kas saistīts ar sportu? VArbūt Iedzīvotāju valde nesporto? VArbūt paskaidros valdes pārstāvji vai viņu kaislīgie atbalstītāji? domāju, ka visiem būs interesanti!!!
[Piekrītu Hermanim]<br />
* * *<br />
Mūsu ģenerālā problēma – kā panākt, lai dzīve ietu uz augšu, visiem būtu labi, tiktu celts un būvēts, bet neviens šai procesā neko nenopelnītu. Nu nedrīkst tak ļaut kādiem maitām uz tautas rēķina iedzīvoties. Uz mūsu nodokļu rēķina. Ja nu gadījumā tomēr ļaut – tad tik cik uzskatīsim par nepieciešamu.<br />
Būtu tā kā pienācis laiks kaut ko patriotisku uzdziedāt.<br />
Ar iedzīvotājiem tikties domniekiem laika nav, bet šajā privātajā pasākumā visi Jāņi un Rolfi gatavi vakaru ziedot. Nu protams, iedzīvotāji tikai algu maksā, bet šie…..
Apbrīnojami nekaunīga attīstītāju uzbāzība. Dižie ikšķiliešu aplaimotāji.
Zemei jāpaliek domes (novada) īpašumā. par zemes iznomāšanu vispār nevar būt runas. Attīstīstītāju interese ir tikai un vienīgi zemes noma, lai izmantojot patreizējos, prihvatizācijai piemērotos, likumus pievāktu zemi. Tas pat bērnam ir skaidrs
Ja attīstītāji grib, lai dome (kas pārstāv ikšķiliešus) uzdāvina viņiem zemes gabalu, tad arī attīstītājiem ir jāsaprot, ka ikšķiliešiem būs jādod pretī šis tas. Tas tā vienkāršiem vārdiem mēģināju pateikt, ka darījumam jābūt abpusēji izdevīgam.<br />
<br />
Esošā dome gan īpaši neraujas aizstāvēt ikšķiliešu intereses un te nu ikšķiliešiem ir jābūt modriem. Ikšķiliešiem ir jāpieprasa, lai dome veiktu aptauju par ikškiliešu interesēm attiecībā uz viņiem vēlamajiem sporta un atpūtas veidiem. Balstoties uz šo aptauju pārstāvot ikšķiliešus panāktu šo sporta veidu iekļaušanu projektā. Izvērtētu dažādus abpusēji izdevīgus sadarbības veidus ne tikai ilgtermiņa nomu. <br />
Konkrētais projekts noteikti nav filantropiska dāvana ikšķiliešiem vien. Tas jāsaprot.
Projekts ir domats Ikšķilei vai Latvijai?
Vai nupat nesākas auzas? Ja šāds projekts vispār tiek īstenots, tad tam būtu jānotiek uz abpusēji izdevīgiem noteikumiem, citādi vispār nav vērts nevienā zemes pleķī. Un ja tas tāds izrādītos, tad visādā ziņā, protams, būtu labāk Lupīnu ielā, kur skola, bērnudārzs tuvu un bērni var atnākt kājām, citi no pierīgas – atbraukt ar vilcienu, busiņiem. Citādi atkal sanāktu ģimeņu atkarība no auto, tas pats Ogres variants.
Pilnīgi piekrītu Uldim. Prezentācijā nebūt neizskatījās, ka vai nu tenisa klubam vai futbola skolai būtu tādi līdzekļi investēt šī sporta centra celtniecībā… Un kas tad būs tie investori?! Vajadzētu iesākumam savest esošo kārtībā, tad skolas sporta laukumu arī līdz ar to un tad jau domāt par kādas papildus tenisa halles un basketbola laukuma būvniecību, bet ne esošā laukuma un BMX trases vietā… To visu var uzbūvēt arī uz jau minētās 5.5 ha zemes… Kapēc tieši Lupīnu iela?! Vaitad pārkāpt pāri sliedēm tik grūti un aiziet līdz zīmei uz kuras rakstīts “IKŠĶILE” un šis uzraksts pārsvītrots?
vai tiešām nav skaidrs, kas te notiek, jūnijs tepat tepat un šis ir pēdējais zemes gabals Ikšķilē, pirms spriedelēt iesaku aiziet un apskatīties sporta laukumu, varbūt vajag jau esošo savest kārtībā un miers, starp citu tiem attīstītājiem nemaz neesot naudas, par ko te var būt runa, ka tik neparādās jaunas sporta mājas
atceros tos laikus kad biedriba bija pret rūpnicu, re normāls vecis pateica savu par Latviju <br />
<a href=”http://rus.tvnet.lv/news/news/latvia/economics/article.php?id=291122&from_lv=1<br” target=_blank>rus.tvnet.lv/news/news/latvia/economics/article.php?id=291122&from_lv=1<br</a> />
<br />
Par darbiem. Jā, es pastrādāju, painteresējos par pieejamajiem zemes gabaliem. Izrādās ir viens ļoti piemērots, 5,5 ha pie Tīnūžu ceļa, pie Ikšķiles robežas. Īpašnieks ir gatavs sadarboties ar projekta attīstītājiem. Šo informāciju nosūtīju arī projekta attīstītājiem. Ceru, ka tiks izskatīts.
hi, <br /> <br />cik es tur rubiju, vakar bija tikai idejas prezentacija. konkreti nekas nebija nolemts. zemi pasvaldibai ari neviens netaisas atnemt. tagad tas ari bus parejiem uzraudzit ka viss butu ta ka vajag. ja pareizi sataisa ligumus ta dzeki pie zemes ari netiek. ja ne sports ta nekas. centra idejas autoriem domaju, vajadzetu iet maasaas un savu prezentaciju sniegt plasakai auditorijai, bo vakar bija savakusies ne visi kuram tas rup. kopuma man patika. <br /> <br /> <br /> <br />P.S. <br /> <br /> <br /> <br />NEKRITIZEJIET TOS KURIE DARA, KAD PASHI NEKO NEDARAT! (balamutu p****e)
sanāksme turpinājās vēl pēc 21:00… <br />
<br />
visiem izdevīgs laiks nebūs nekad, tā nu tas ir
viesiem simt neapmierinātajiem bija astoņos vakarā vēl jasēž sastrēgumos :D<br />
>>>>>>>>>>>><br />
<br />
Sākums bija 18.00 nevis astoņos vakarā. Astoņos vakarā viss beidzās. Un tas nav smieklīgi, tas ir bēdīgi, ka visi domnieki un projektētāji ir tik ļoti aizņemti, ka nevarēja šo pasākumu sestdienā ielikt. Auditorijā skaidri bija redzama apmeklētāju proporcija – lielākā daļa pašvaldības darbos strādājošie. Protams, biedrība varēja būt plašāk pārstāvēta …<br />
<br />
Šī nav pirmā reize, kad nākas izteikt pretenzijas pret sanāksmju laikiem. Skola par e-klasi stāstīja 18.00, bet informatīvā sanāksme par 1.klasi bērnudārzā bija 17.00! PALDIES par INFORMĀCIJU!
EGĪL -<br />
Laikam kļūdījies, izlaidi divus burtus…gribēji teikt “muļķu SABIEDRĪBA”.<br />
Cilvēki nav muļķi!Drīzāk, mums visiem jāmācās ne tikai pašiem runāt, bet arī citus uzklausīt. Arī,ja otrs domā citādāk kā tu pats…<br />
Varbūt ir vērts padomāt par telpu atrašanu “psihologa kabinetam”, jo šādi turpinot…<br />
Vai kādu “pārnēsājamo” boksa ringu… kur tiekamies, tur arī sportiski nolaižam tvaiku..<br />
<br />
Nīšana ir naida izpausme.
tādi nu mēs esam – skaudīgi un skopi, un tādā Valstī dzīvojam… <br />
OTTO, nez vai nīst un nīdēt būs viens un tas pats…
Vai tas ir normāli, ka domes darboņi jāuzmana līdzīgi, kā noziedznieki. Lai organizē likumīgu apspriešanas procedūru likumīgā secībā. Tas vakardienas pasākums bija privāta padarīšana, kuru nav obligāti jāapmeklē lai izteiktu viedokli.
Ar planšetem viss bija kartībā, būtiskāk ir skaidrojumi.
jānoslēdz juridiski pareizs līgums ar attiecīgiem noteikumiem par zemes nomu (bez jebkādām zemes pirkšanas tiesībām utt.) starp domi un iecerers veidotājiem, tas būtu vienīgais par ko šobrīd būtu jāuztraucas. Vai domniekiem un domes juristiem pietiks prāta nepieļaut kādu liguma kļūdu…
jo “muļķiem” bija vēl papildus bildes gatavotas,- kluba vēsture utt. ĪPAŠI IZCILI INFORMĒJOŠA IR PLANŠETE AR 6 BUMBIŅĀM! Bet šie neatnāca -sāpīgi…
Īgns=Nīstošs Nīstošs=Īgns
viesiem simt neapmierinātajiem bija astoņos vakarā vēl jasēž sastrēgumos :D<br />
Te vienam otram būtu pašam japadomā, ko vispār kadreiz labu ir izdarijis sabiedrības labā, ja vispār kaut ko izdarijis. <br />
Par biedrību runājot, rodas iespaids, ka Jūsu mērķis ir tikai kašķēties un meklēt iemeslus – nevis palīdzēt un kopā veidot dzīvi labāku. Pārāk daudz īgņas un kašķi Jums tur novākušies – iesaku tomēr “pasījāt” cilvēkus. Paši skadninājāt, ka galvenais ir darbi, nevis tukši vārdi – cik tad Jums to labo darbu un darītāju, un cik ir tikai bļāvēju?? Manās acīs bļāvēju šobrīd ir vairāk, ceru , ka tas mainīsies, svādāk nebūsiet ne ar ko labāk, par tiem, kas jau atrodas pie varas – pat, iespējams, vel sliktāki…. <br />
ka ir simti neapmierināto, “kas atkal sāks kliegt”?<br />
Kāpēc atkal? Kāpēc kliegt? <br />
Vajag iet likumīgo ceļu, tad nebūs šādu uztraukumu…
nevarēja atnākt, jo šajā laikā vēl strādā vai sēž sastrēgumos ceļā no darba. Nevajag klaigāt.
jo īpaši tādēļ, ka vakaros strādāju. Nevaru diemžēl bieži tērēt laiku sanāksmēm, kam nav nekādas juridiskas nozīmes.
Egīl es gribetu teikt ka necienīgi ir nosaukt sev nezinamus cilvēkus par **** biedrību. Ja nav ko teikt un diskutēt neraksti.
Par to visu tika diskutēts sanāksmē – vajadzēja atnākt un paklausīties. Tika arī izklāstīts process kā visam vajadzētu notikt un kā tālāk rīkosies ieceres autori. <br />
<br />
Bāc kas Jums ir, cilvēki! Beidziet tak vienreiz “pukstēt” par lietām, kuras neziniet un pie kam – paša vainas dēļ!TRACINA!!!
Nu kur tad tie simti neapmierināto, kas nāk uz sabiedriskajām apspriešanām un izsaka savu viedokli? Ko tad jūs nenācat un neizteicaties? Gribat nogaidīt un tad atkal sākt kliegt, ka jūs neviens neņem pierē? Muļķu biedrība!
Vai nav savādi, “domes līdzfinansējums ja tiks būvēts arī stadions” Tātad zeme vairs nepieder novadam, paredzamā apbūve ir privāta, bet dome ar sabiedriskiem līdzekļiem piedalīsies privāta objekta būvniecībā, ja attīstītājs būs tik labvēlīgs un būvēs arī peldbasainu. Vai šāda pozicija neliecina, ka ikšķiliešu viedoklis un mūsu valsts likumi tiek ignorēti visā pilnībā. Sak, suņi rej, bet karavāna iet tālāk.
Domei ir jāizdara secinājumi, tāpat attīstītājiem. <br />
Ar bildītēm nevienam acis aizmālēt nesanāks. Jābūt programmai, kas pamatota iedzīvotāju vairākuma un Ikšķiles sabiedrības interesēs un vēlmēs.
Diskutēja par šo dome, tai paklausīgās institūcijas un projekta attīstītāji. Toties iedzīvotāji bija tikai daži.
apskatīt arī fotogaleriju sadaļā FOTO/VIDEO Notikumi. <br />
Mākslas filma!!!Paldies!